1397-03-20 02:56
1810
0
54170
پس از کش و قوس‌های فراوان

"حمیدرضا کلاسنگیانی" سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان شد

پس از چالش‌ها و کش و قوس‌های فراوان، شهردار گرگان «حمیدرضا کلاسنگیانی» را به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب کرد.

به گزارش گلستان ما؛ از یک ماه گذشته پس از انتشار مطلب و پیگیری‌های در خصوص وضعیت بسکتبال شهرداری گرگان و با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به مسائل پیرامونی این تیم که از سال گذشته مطرح شد، موضوع حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفت.

اخبار متعددی در خصوص ادغام  تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تیم «یس آل» و یا حضور مستقل در لیگ برتر مطرح بود که شامگاه گذشته سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان حضور مستقل شهرداری گرگان در لیگ برتر را اعلام کرد و امروز شهردار گرگان نیز این خبر را در صحن شورای اسلامی شهر گرگان تائید کرد.

خبرهای مختلفی در خصوص انتخاب سرمربی و اعضای کادر فنی این تیم به گوش می‌رسید و در نهایت حمیدرضا کلاسنگیانی که در حال حاضر رئیس هیات بسکتبال گرگان است و سابقه حضور در کادر فنی بسکتبال شهرداری گرگان را نیز در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در آخرین گفت‌وگویی که با شهردار گرگان داشتم، وی به صورت شفاهی به من ابلاغ کرد که سرمربی تیم هستم.

وی که کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نیز است، تاکید کرد: هنوز حکم برای من صادر نشده و ابلاغ کتبی به من نداده است.

کلاسنگیانی در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی تیم را انتخاب کرده است یا خیر، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و منتظر هستم ابلاغ کتبی و رسمی به من ابلاغ شود و در آن زمان ضمن انتخاب، اعضای کادر را رسما اعلام خواهم کرد.

وی افزود: احتمال دارد تا فردا این حکم صادر و ابلاغ شود.

گفتنی است، بر اساس اخبار موثق، اسدالله کبیر سرمربی اسبق تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.