1396-06-12 03:21
723
0
43545
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

غدیر نقطه عطف تاریخ اسلام / برگزاری دوره غدیر شناسی در 4 شهر گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با همکاری بنیاد امامت دوره آموزشی غدیر شناسی را ویژه روحانیون هجرت،مستقر و ائمه جماعات استان در شهرهای علی آباد کتول، گرگان، مینودشت و کردکوی و با حضور اساتیدی از قم برگزار کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد با تبریک دهه ولایت اظهار داشت:غدیر نقطه عطف تاریخ مسلمانان و روز سرنوشت سازی بود که رغم خورد و در آن روز تصمیم بزرگی توسط پیامبر گرامی اسلام (ص) گرفته شد.

وی افزود: بخشی از غدیر پوشیده مانده است و آنطور که باید شفاف سازی لازم صورت نگرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:غدیر اراده خداوند بود و رسولش را ملزم کرد تا این ماموریت بزرگ را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه غدیر شناسی نیاز به آموزش،پژوهش و تحقیق دارد،افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با همکاری بنیاد امامت دوره آموزشی غدیر شناسی را ویژه روحانیون هجرت،مستقر و ائمه جماعات استان در شهرهای علی آباد کتول، گرگان، مینودشت و کردکوی و با حضور اساتیدی از قم برگزار کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: روحانیون شهرهای گنبد کاووس، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه به میزبانی مینودشت،روحانیون شهرهای علی آباد کتول،رامیان و خان ببین به میزبانی علی آبادکتول، روحانیون گرگان و آق قلا به میزبانی گرگان و روحانیون شهرهای کردکوی،بندرگز،بندرترکمن به میزبانی کردکوی آموزش های لازم را دیدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.