1396-05-23 10:00
1673
0
42724

صعود کنندگان به قله لنین تجلیل شدند

مراسم استقبال و تجليل از صعود کنندگان به قله ي لِنين(7134متر) در اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در اين مراسم با حضور محمد فلاحي رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان و مسئولان استاني و شهرستاني برگزار گرديد محمد فلاحي گفت:همنوردان ما آقايان مظفر فريدوني شهرستان گنبد و حسن ديلمي شهرستان علي آباد كتول،يدالله طالبي و خانم حسيني شهرستان مينودشت صعود پرافتخاري به قله ي لنين منطقه ي پامير در قرقيزستان را داشتند.

وي خاطرنشان كرد: كوهنوردان همچنان كه در گذشته اين صعودها را ادامه مي دادند در آينده نيز اين راه را ادامه خواهند داد.

رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان تصريح كرد: اين نشان از پويايي كوهنوردي است كه كوهنوردان صعود به قلل مرتفع را برمي گزينند و عبور از اين گردنه ها و راه هاي سخت را تجربه مي كنند.

فلاحي يادآورشد: اگر كسي مي خواهد به قله برسد از نقطه صفر با آموزش به قله خواهد رسيد و همنوردان با بهره گيري از مربيان به اين تجربه و جايگاه دست خواهند يافت.

در ادامه مظفر فريدوني گفت:با توجه به سختي هاي قله و ريزش بهمن تيم 22 نفره هيماليا نوردي با تلا ش و كوشش توانست به قله ي لنين با موفقيت صعود نمايند

حسن ديلمي يكي ديگر از صعودكنندگان به قله با بيان اين مطلب كه ما در اين صعود فوت مرحوم دكتر بروجردي را شاهد بوديم گفت:ميتوانستيم با مديريت خوب جان دكتر را حفظ نموده و شاهد مرگش نباشيم.

يدالله طالبي صعود كننده توانمند تيم نيز افزود: با توجه به هزينه اي كه حدود 10 ميليون تومان بود متوجه شدم كه آموزش چقدر ارزشمند است و آنچه در اين صعود مرا از مرگ حتمي نجات داد آموزش بود و يادآوري ميكنم كه در صعود به قله هاي بالاتر از 6000 متر كوچك ترين اشتباه مساوي با مرگ است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.