1395-12-26 11:57
1855
0
36670
صبح امروز انجام شد ؛

تصاویر/ اعزام ۱۵۰ بسیجی کردکویی به راهیان نور

تعداد ۱۵۰ نفر از برادران بسیجی شهرستان کردکوی امروز پنجشنبه از مصلی نماز جمعه شهرستان کردکوی به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی در حاشیه اعزام بسیجیان این شهرستان به راهیان نور در گفتگو با خبرنگار ما ضمن یاد از هشت سال دفاع مقدس و روایت از شهادت طلبی و ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان در زمان حساس سال های دفاع مقدس، گفت: شهدا و ایثارگرا استوره های مقاومت در جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرهنگ سیدروح اله ابطحی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که راهیان نور و جبهه های جنگ ما دانشگاست و شهدا اساتید این دانشگاه هستند لذا زائرینی که به مناطق جنگی سفر می کنند دانشجوهای این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهید صبر را معنا کنید با در شهدا معنا کنید، افزود: اگر می خواهید استقامت را معنا کنید باید در شهدا معنا کنید و همچنین در کنار آن تقوا و ولایتمداری را در جبهه های جنگ باید معنا کنید.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه شهدا خدامحوری داشتند و اسوه و الگوی برای ما می باشند، اذعان کرد: دشمنان می خواهند بین نسل جوانمان و شهدا گسستی ایجاد کنند که به فضل الهی راهیان نور پیوند محکمی بین نسل جوانمان و شهدا اینجاد می کند.

اعزام 250 نفر از بسیجیان کردکویی به راهیان نور

ابطحی از اعزام 250 بسیجی خواهر و برادر به راهیان نور اشاره کرد و گفت: 150 نفر از برادران بسیجی شهرستان کردکوی امروز پنجشنبه از مصلی نماز جمعه شهرستان کردکوی به راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در تاریخ 8 فروردین ماه 96 تعداد 100 نفر از خواهران بسیجی از شهرستان کردکوی به سرزمین راهیان نور اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.