1398-06-27 10:39
1067
0
65517
سرپرست سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

رویکرد اصلی بسیج اساتید حل چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان گلستان تصریح کرد: رویکرد اصلی بسیج اساتید حل چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

به گزارش گلستان ما به نقل از آنا، سرهنگ ابراهیم مهقانی در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان با یادآوری برخی پیشرفت‌های دفاعی، نظامی و موشكی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: كشوری كه به این موفقیت‌ها رسیده، قطعاً می‌تواند با تفكر بسیجی و انقلابی دیگر مسائل و مشكلات جامعه را نیز حل‌وفصل كند.

وی انسجام اساتید بسیجی، تکریم از شهدای عزیز به‌ویژه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول و میثاق مجدد با منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را از اهداف برگزاری پیاده‌روی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان با عنوان « رهروان شهدا» در آستانه هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امروز شاهد این هستیم که بسیج اساتید به عنوان پیشگامان علم و دانش، حل چالش¬های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های خود ترسیم نموده است که بررسی موانع طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای استان گلستان و همچنین بررسی و پایش تهدیدات زیست‌محیطی در روستای زیارت گرگان دو مورد از حل مسائلی است که از سوی اساتید بسیجی استان گلستان انجام‌شده است.

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت توجه و استفاده از نیروهای انقلابی با تفكر بسیجی در مدیریت‌های اجرایی، اضافه كرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب نشان داده، هر جا به این نیروها و تفكر اعتماد شده، ثمرات خوبی عاید كشور شده است.

وی راه‌اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول را یکی از برنامه‌های بسیج اساتید در هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: کارگروهی با همین عنوان با همکاری هفت دانشگاه استان گلستان تشکیل شده که هدف آن تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

سرهنگ مهقانی خاطرنشان کرد: نگاه ما اساتید بسیجی نگاهی مسئله محور همراه با مطالبه گری و عدالت محوری در سایه تعامل و حل مسائل و مشکلات جامعه است که تأسیس دو اندیشکده زیست و اقلیم استان گلستان و اندیشکده مطالعات راهبردی استان گلستان گواهی بر این مدعاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.