1397-11-29 11:11
567
0
61261
معاون امور فرهنگی کمیته امداد در دیدار با امام‌جمعه گنبدکاووس؛

امسال ۱۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد مقدس اعزام شدند

معاون امورفرهنگی کمیته امداد گفت: ۱۲۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امسال برای زیارت بارگاه امام هشتم (ع) به اردوهای زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین احمدیان، معاون امورفرهنگی کمیته امداد در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمود ترابی، امام‌جمعه شهرستان گنبدکاووس بابیان اینکه فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد برای حفظ عزت مددجویان رسانه‌ای نمی‌شود گفت: امسال ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گروه‌های مختلف سنی زائر بارگاه امام هشتم (ع) و ۳۲ هزار مددجو نیز در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

احمدیان با اشاره به همکاری و حضور طلاب حوزه‌های علمیه در اردوها و برخی فعالیت‌های این نهاد افزود: در حال حاضر ۱۳۰ کانون فرهنگی و حدود ۴۰ کانون موقت در کشور به مددجویان کمیته امداد خدمات متنوع فرهنگی ارائه می‌دهند.

وی افزود: دو زائرسرا به ظرفیت ۴۰۰ نفر در شهرهای مشهد و قم و ۱۴ اردوگاه در شهرهای مختلف کشور برای ارائه خدمات به مددجویان در استان‌های مختلف داریم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تأکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال مددجویان گفت: باوجود مشکلات اقتصادی و افزایش ۶۰۰ هزار خانوار در چند ماه اخیر به مددجویان کمیته امداد، خوشبختانه دیگر مددجویی در کشور در صف دریافت تسهیلات بانکی، کمک‌هزینه جهیزیه و تحصیلی نداریم.

وی بابیان ساخت و تحویل دو هزار مسکن در مناطق زلزله‌زده کشور عنوان کرد: در بسیاری از مناطق کشور در حوزه مسکن مددجویان فعالیت‌های خوبی در حال اجرا است و ساخت‌وسازهای خوبی در بخش مسکن شهری و روستایی مددجویان انجام‌شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین محمود ترابی، امام‌جمعه گنبدکاووس با اشاره به اهل تسنن بودن جمعیت این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های کمیته امداد در هر منطقه باید با اولویت اثربخشی و تحول‌آفرینی برای جمعیت هر شهرستان باشد.

امام‌جمعه گنبدکاووس با تأکید بر هویت‌یابی دانش و احیاء نگاه انقلابی گفت: باید بصیرت افزایی و انقلابی گری را به نوجوانان یاد داد، زیرا با این نگاه، جوانان ما بزرگ و عزتمند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.