1397-09-21 20:29
671
0
59493

غراوی: وعده‌های دولت در استان گلستان باید پیگیری شود / منتظر حجت:برنامه‌های تلویزیونی با محوریت چله انقلاب در گلستان تولید می‌شود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون باید وعده‌های دولت و رئیس جمهور در استان گلستان پیگیری شود، گفت: اکنون زمان نقد و اصلاح است.

به گزارش گلستان ما ؛ شهرام کوسه غراوی اظهار عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید امید و اعتماد در جامعه ایجاد کنیم و در این باره باید وعده‌های داده شده را بررسی کنیم و امور انجام نشده را نقد و اصلاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید نمودار و مسیر حرکت مشخص شود، افزود: پارسال استاندار مسیر و ریل بودجه‌ریزی را مشخص کرد و باید همه امور به این صورت باشد.

غراوی با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است، تاکید کرد: باید نمودار این امنیت پایدار ترسیم شود تا اعتماد در جامعه شکل بگیرد و باید ظرفیت‌های استان ارائه شود تا مردم دستاوردهای انقلاب را بیشتر درک کنند.

وی در ادامه به وعده‌های مسئولان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: رئیس جمهور وعده دادن که از ظرفیت بانوان در وزارت‌خانه‌ها و استانداری‌ها استفاده می‌شود آیا از این ظرفیت‌ها استفاده شده است، باید این وعده را ارزیابی و نقد کنیم چرا که اکنون زمان نقد و اصلاح است چرا که دوام و پایداری انقلاب به اعتماد مردم بستگی دارد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید واعتماد را در مردم ایجاد کنیم و با مردم صادق باشیم و درب ادارات به روی مردم باز شود تا این اعتماد ایجاد شود.

غراوی همچنین اشاره به وجود نماینده ولی فقیه در استان گلستان داشت و گفت: باید در مسائل مهم از آیت الله نورمفیدی برای حل مشکلات در سطح کشور استفاده کنیم چرا که ایشان حلقه‌های مفقوده را وصل می‌کنند و می‌توانند کمک فراوانی برای استان باشند.

وی فعالیت نمایندگان استان گلستان در مجلس را خوب ارزیابی کرد و افزود: تسهیلات در آب روستایی و دریافت بودجه‌های لازم برای عمران و آبادانی استان از برنامه‌های نمایندگان استان گلستان در مجلس است.

برنامه‌های تلویزیونی با محوریت چله انقلاب در گلستان تولید می‌شود

مدیرکل صدا وسیمای مرکز گلستان هم در این جلسه گفت: آماده ساخت برنامه‌های با محوریت چله انقلاب از این مرکز هستیم.

محمد منتظر حجت تاکید کرد: رسانه ملی به عنوان رسانه‌ای فرهنگی آمادگی دارد و در بخش سیما، صدا، خبر و فضای مجازی برنامه‌هایی با محوریت انقلاب و دستاوردهای انقلاب بسازد.

وی تصریح  کرد: رسانه ملی در تلاش است با توجه به وظیفه خود که ایجاد امید در جامعه است، چهل سال پیشرفت‌های مختلف را در حوزه‌های مختلف به تصویر بکشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.