1397-06-28 15:08
647
0
57085
با گزارشی تحت عنوان عمق طمع کسب شد؛

درخشش خبرنگار گلستانی در بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیما

سید رحمانی کسب رتبه اول گزارش موضوعی تولیدی در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما را کسب کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، میرحماد سید رحمانی خبرنگار مرکز گلستان و مسوول سابق صدا و سیمای بندرگز با گزارش برداشت غیرمجاز شن و ماسه در سطح استان، تحت عنوان عمق طمع، موفق به کسب رتبه اول گزارش موضوعی تولیدی در جشنواره بیست ویکم مراکز استان ها شد.

سید رحمانی درمورد جشنواره استان ها گفت: جشنواره بیست و یکم همچون سایر جشنواره اهرمی موثر در خصوص انگیزه بخشی به دست اندرکاران عرصه تولید وپخش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود و همچنین از جشنواره می توان به عنوان کارگاهی آموزشی در سطح ملی نام برد که سبب تبادل اطلاعات بین نیروهای سازمانی می شود. از نکات بارز و موفق جشنواره بیست ویکم برگزاری منظم کمیسیون ها در قالب پنل های از پیش تعیین شده بود، ادامه این روند در جشنواره های آتی سبب بهره مندی بهتر شرکت کنندگان از نکات آموزشی خواهد شد.

وی افزود: جهت استفاده بهتر از جشنواره می توان کمیسیون ها را در قالب آموزش همراه با نقد آثار منتخب برگزار نمود بدین معنا که همگام با ارایه توضیحات در خصوص به روز ترین روش های اجرای کار، مطالب آموزشی را ضمن نمایش آثار منتخب به صورت موضوعی و مطابق با مصداق های عینی موجود در گزارش ها تحت نقد و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.