1396-05-26 08:09
1850
0
42813
با حضور ریاست دادگستری استان گلستان برگزار شد؛

نشست کتاب خوان ویژه دستگاه قضا استان گلستان + تصاویر

نشست کتاب خوان ویژه دستگاه قضا در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، اولین نشست کتاب خوان کشوری ویژه قضات در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان برگزارگردید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در ابتدای این نشست گفت: کتاب خوانی و کتاب از شاخصه های توسعه است که امروز از آن غفلت شده است.

رضا قوانلو در ادامه افزود: سرانه مطالعه در ژاپن بسیار بالاست در حالی که ژاپن توسعه را با ما آغاز کرد.

در ادامه 7 نفراز اعضای شرکت کننده که از قضات استان بودند به معرفی کتاب های خوانده شده پرداختند که عبارتند از: جهانبخش علی دوستی کتاب هدیه ای برای تو اثر ربابه اسماعیلی، علی اصغر فراتی کتاب مقدمه علم حقوق از ناصر کاتوزیان، احمدرضا فضیلت کتاب لطفا مدیر موفقی باشید اثرمحمودنامنی، کلثوم بلیاد کتاب اعتماد به نفس برتر از گیل لیندن فیلد، قدرت عموزاده مهدیرجی کتاب حق زارعانه در حقوق ایران اثر معرف، حسینعلی ایزد کتاب پرونده شخصیت در حقوق کیفری ایران، فرانسه و انگلستان از معرف، رضا نجار فخرآباد کتاب نظام خانواده در اسلام از باقر شریف قریشی را معرفی کردند.

ریاست دادگستری استان نیز در ادامه نقش دستگاه قضا را تنها نقش سلبی و برخوردی ندانست، بلکه با اشاره به نقش پیشگیرانه و آسیب شناسانه ای که در این دستگاه و استان صورت گرفته، گفت: تفاهم نامه همکاری که در حوزه فرهنگی و محوریت کتاب با پیگیری های آقای قوانلو صورت گرفت بخشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و کتاب است که طی توافق با مدیریت کتابخانه های عمومی استان مقرر گردیده کتابخانه تخصصی و عمومی در شهرستان های مختلف علاوه بر مرکز استان صورت گیرد.

در پایان از دو کتاب در حوزه قضایی که توسط ارایه دهندگان این نشست نوشته شده بود رونمایی شد و به رسم تقدیر لوح سپاس به ارایه دهنگان ارایه گردید.

لازم به ذکراست؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز به رسم تقدیر از هادی هاشمیان ریاست دادگستری استان، یک تابلوی قرآنی به وی هدیه داد.

گفتنی است؛ نشست های کتاب خوان طرح ملی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود که از سال 94 توسط دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور علیرضا مختارپور مطرح و در دو حوزه عمومی و تخصصی در سطح کشوری، استانی و شهرستانی ارایه گردیده است و استان گلستان در یک سال اخیر حدود 247 نشست برگزار کرده است.

Ketab 1

Ketab 1

Ketab 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.