1395-03-07 15:58
1111
0
32671
با حضور دکتر مکتبی؛

دومین جلسه دوره مبانی ادبیات داستانی هوران برگزار شد + تصاویر

دوره مبانی ادبیات داستانی هوران با حضور دکتر احسان مکتبی در محل سالن کنفرانس ارشاد گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، غلامعلی نسائی دبیر انجمن نویسندگان استان گلستان هوران در مصاحبه با خبرنگاران گفت: جلسه دوم از دومین دوره مبانی ادبیات داستانی بهاره هوران، عصر چهارشنبه 5 خرداد در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور 40 نفر از داستان نویسان عضو مجموعه انجمن نویسندگان استان گلستان و با تدریس دکتر احسان مکتبی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: دوره مبانی ادبیات داستانی هوران عصر هر چهارشنبه در محل سالن کنفراس اداره کل ارشاد در 36 ساعت برگزار و در پایان دوره امتحان نهائی گرفته خواهد شد و گواهینامه نویسندگی نیز اعطاء می گردد.

نسائی افزود: کسانی که مفتخر به دریافت گواهینامه نویسندگی می شوند، پس از چاپ یک اثر می توانند، عضو سامانه اهل قلم کشور شده و از مزایای آن همچون عضویت در صندوق بیمه اعتباری اهل قلم، دریافت سالیانه بن کتاب رایگان، دفترچه بیمه درمان، بیمه عمر و مدرک معادل، همچنین برای گرفتن دکترا.... در نهایت هنر نویسندگی، می تواند سرنوشت شما را تغییر بدهد.

پس از پایان دوره نیز کتابی به همین منظور از داستان نویسان گلستان که در این آموزش شرکت میکنند، با حمایت مجموعه هوران منتشر خواهد شد.

دبیر مجموعه هوران در پایان اعلام داشت: علاقه مندان به نویسندگی که تمایل دارند، مبانی ادبیات داستانی هوران( دوره تابستانه) را تجربه کنند، با شماره 01732265159 و یا از طریق تلگرام: 09301476736 تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

نسائی در پایان متذکر شد: دوره تابستانه از اول تیر هر چهارشنبه عصر برگزار می گردد.

گزارش تصویری/ دومین جلسه دوره مبانی ادبیات داستانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.