1397-10-17 06:55
1934
0
60157
حاشیه های بی پایان یک نشست خبری؛

اعلام برائت یکی از خبرنگاران حاضر در نشست نماینده شرق گلستان از برچسب نسبت داده شده به وی

نشست خبری اصحاب رسانه شرق گلستان به خاطر یک بازی سیاسی، حاشیه هایی به دنبال داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک ، نشست خبری اصحاب رسانه شرق گلستان به خاطر یک بازی سیاسی، حاشیه هایی به دنبال داشت.

فردی که از اهل رسانه بودن، فقط کپی کردن و فوروارد کردن مطلب را یاد گرفته ، با انتشار یک عکس، سعی در ایجاد حاشیه برای یک نشست خبری کرده است.

اگرچه تماس راه اترک با برخی از رسانه های مطرح شهرستان منجمله نیلکوه و مینوخبر ، حکایت از کوتاهی انجام شده توسط برگزار کننده نشست خبری می دهد ولی جمع شدن بیش از حدود 15 خبرنگار و صاحب رسانه اعم از سایت و خبرگزاری و مدیر کانال و گروههای خبری در یک جلسه ، آنهم از افرادی که اکثرا به نقد برخی از اقدامات نماینده و همچنین سوال برای بررسی علل مشکلات شهرستان و جواب برخی از حاشیه های مختلف ایجاد شده پیرامون نماینده ، کاری مثبت باید ارزیابی شود.

آیا کار یک رسانه به جز پرداختن به مشکلات مردم و پاسخ به سوالات آنها و مطالباتشان است؟

سایت راه اترک به نوبه خود به عنوان رسانه ای که هیچ وابستگی سیاسی و حزبی و جناحی به کسی نداشته و ندارد و همچنین هیچ بده بستانی هم به کسی نداشته و حتی از نماینده برخلاف برخیها ، کارت هدیه روز خبرنگار هم نگرفته ، تنها به وظیفه ذاتی خود در امر اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم و افزایش بصیرت در جامعه پرداخته است.

در این بین به این گونه بازیهای سیاسی فقط و فقط به عنوان یک بازی سیاسی نگاه کرده و به امید خدا، راهی را ادامه خواهد داد که مورد رضای خدا باشد و لا غیر.

امیدواریم که این افراد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه ای شرق گلستان، از این گونه اقدامات سیاه بازی دیگر انجام ندهند.

رضا جامی، خبرنگار راه اترک

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.