1396-09-16 15:02
1449
0
47518
در پی حضور معرکه گردان آشوبهای ۸۸ گرگان در دانشگاه فرهنگیان؛

حضور رفعتی در دانشگاه از مظلومیت نظام است یا خیانت مسئولین!

فرماندار سابق گرگان و لیدر فتنه گران سال۸۸ گرگان قرار است در دانشگاه از کودتای آمریکا در مقابل دولت قانونی بگوید یا از خیانتهای هم پیالگان خود در فتنه ۸۸ و طغیان در برابر اراده ملت!..

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ از قدیم الایام وقتی مطلب یا سخنی عجیب و باور نکردنی می شنیدند می گفتند دوره آخر الزمان شده؟! این مثال مصداق حال و روز این روزهای دانشگاه فرهنگیان گرگان است.

خبرهای شنیده شده این روزهای دانشگاه فرهنگیان دوباره این مطلب را به ذهن ما متبادر می کند که واقعا دوره آخر الزمان شده؟!

چون شنیده شد یکی از کسانی که نان و نمک این نظام و انقلاب  را خورد  و بعد از اینکه از صدقه سر آن به نون و نوایی رسید و به جای شکر این نعمت همراه با دشمنان قسم خورده نظام در یک صف ایستاد و هشت سال پیش در چنین روزهایی کمر به ریشه کنی  آن بست، قرار است سخنران مراسمی شود که تاریخ انقلاب آن را با نام بصیرت و مبارزه با ظلم دانشجویانش می شناسد.

مدیر یک شهر که روزی عهده دار امورات و امنیت آن بود و در سالهای بعد لیدر جماعتی اوباش و فتنه گر را به عهده گرفت، امروز قرار است به دعوت همفکرانش که هنوز بر برخی مسندها تکیه زدند درباره روزی که هیچ سنخیتی با آن ندارد در دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان سخن بگوید.

واقعا مسئوبین دعوت کننده نمی دانند یا خود را به ندانستن می زنند که شانزده آذر چه روزی است و برای چه در تاریخ ماندگار شد؟!و این جناب چه سنخیتی با آن دارد؟

به اطلاع رییس محترم دانشگاه فرهنگیان گرگان و کسانی که اجازه ورود این فرد را دادند می رساند که در ۱۶ اذر سه تن از بهترین دانشجویان این کشور در اعتراض به حضور فردی در دانشگاه تهران خون پاکشان بر زمین ریخت و مغزشان بر دیوار دانشگاه پاشید که امثال همین حسین رفعتی ها خود را به آب و آتش می زنند برای پهن کردن فرش قرمز زیر پایشان تا دوباره ولو در حد یک سلام با یانکیهای آمریکایی ارتباط برقرار کنند.

حسین رفعتی چه  دارد و چه می خواهد بگوید برای دانشجویان!از کودتایی که آمریکاییها در این کشور به راه انداختند در برابر یک دولت قانونی؟! و یا از ظلمی که رژیم شاهنشاهی در حق مردم کرد! که صد البته بدتر از این رفتارها را هم پیالگان و هم لشکریانش در  دانشگاهها و خیابانهای تهران و سایر شهرستانها بر سر این ملت مظلوم  و دولت منتخب وقت آوردند!

مثال در دیزی باز است حیاء گربه کجا رفت! اینجا صدق می کند چرا که درست است نظام در عین اقتدار مظلوم است و با رافت اسلامی با این آشوبگران و معرکه گردانان برخورد کرد اما خجالت هم چیز خوبی است، از این رافت نظام سوء استفاده نکنید و حد خود را رعایت کنید.

مسئولین دانشگاه  چرا با نام یک تشکل بازی می کنند و نیات سیاسیشان را در قالب یک تشکل  تازه تاسیس اجرایی می کنند و در روز دانشجو این قشر فرهیخته جامعه را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهند ؟!

فتنه گران و حامیانشان بدانند که دیری نمی پاید آه جگر سوز تمام شهدا و مجاهدان جان برکفی که در به ثمر رسیدن این نظام مقدس خون دادند دامنشان را می گیرد.

به قلم؛ هاشمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.