1396-04-02 07:30
1520
0
40603
فعال دانشجویی گلستان:

قدرت اسراییل پوشالی است/ مردم ایران همچنان حامی مظلومان جهان

یکی از فعالین دنشجویی دانشگاه گلستان گفت:جمهوری اسلامی ایران به استقلال و قدرت نظامی رسیده است اما حامی همه جانبه ی کشورهای مظلوم دنیا خواهد بود و هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، همزمان با روز جهانی قدس و با توجه به اهمیت این روز که از  یادگارهای  بزرگ امام راحل می باشد  گفتگویی با یکی از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی و سیاسی  انجام دادیم و نظر وی را در این باره جویا شدیم.

قاطمه جعفری دانشجوی دانشگاه گلستان  در این گفتگو در رابطه با اهمیت راهپیمایی روز  قدس گفت:  فلسطین پاره ی تن اسلام است و مردم و دانشجویان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا این مسئله را به همه نشان دهند.

وی با اشاره به قدرت نظامی سپاه در پرتاب موشک گفت: درسال ۵۶ شاید باورش برای همه سخت بود از تولید موشک بومی برای کشوری که در برابر تنها چهار موشک آمریکاییِ در اختیار رژیم بعث، احساس عجز می کرد سخنی گفته شود اما امروز شاهدیم پس از گذشت چهل سال به همت جوانان با ایمانی چون شهید حسن تهرانی مقدم کشور ما توانست به عضو هفت کشور قدرتمند موشکی  جهان شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امروزه جمهوری اسلامی  ایران بیش از شصت نوع موشک کاملا بومی از نوع بالستیک و کروز را در اختیار دارد و یقینا همه ی این موفقیت ها از قدرت ایمان و اراده جوانان مومن انقلابی و حمایت همه جانبه ی  امام خامنه ای نشأت می گیرد.

وی  به پوشالی بودن قدرت اسراییل اشاره کرد و گفت: از شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که شلیک های موشکی ایران به دیرالزور صورت گرفته، شاهد نگرانی هایی از سمت سران کشورهای حامی داعش از جمله رژیم جعلی اسراییل بوده ایم.

جعفری تصریح کرد: از آنجایی  که اسراییل در جنگ های ۳۳ روزه ی حزب الله لبنان و  ۲۲روزه ی غزه ی فلسطین طعم راکت های فجر۳۳۳ ایران که در اختیار نیروهای اسلام قرارگرفته بود را چشیده است، از این باب نگران است که اقدامی که در دیرالزور و درمقابل ترقه بازی های گروهک تکفیری داعش  انجام شده در برابر تلاویو و حیفا با نوع بالاتر موشک ها همچون سجیل، عماد، شهاب ها و...انجام شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: آمریکا و رژیم جعلی اسراییل و گروهک های تکفیری و حزب های سیاسی حامی تفکر غربی بدانند شکست آنها قطعی است و تا کمتر ا زبیست و پنج سال آینده هیچ اثری از آنها بر این کره خاکی نخواهد ماند و به زودی هر دو قبله ی مسلمانان  در اختیار کشورهای مسلمان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: همه ملت ایران  در راستای تحقق این آرمانها کوتاهی نخواهند کرد  باجان ودل پای آرمانهای اسلام و انقلاب خواهند ایستاد و حضور در این  راهپیمایی نشاندهنده این است که اگر چه جمهوری اسلامی ایران به استقلال و قدرت نظامی رسیده است  اما حامی همه جانبه ی کشورهای مظلوم دنیا خواهد بود و هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به آیه 38سوره حج گفت:  در این آیه خداوند وعده ی امنیت به اهل ایمان داده است، پس بی شک قدرت ایمان و توکل است که امنیت را برای ملت ما به ارمغان آورده  است، اگر چه شرایط دیگری نیز در این امر دخیل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.