1396-03-31 15:58
1205
0
40542
رئیس بسیج فرهنگیان گلستان:

ترقه بازی داعش، آتش به پا کرد/ ذوالفقار موشکی علی منتظر فرمان ولایت است

رئیس بسیج فرهنگیان استان گلستان با بیان اینکه ترقه بازی داعش ، آتش به پا کرد، گفت: ذوالفقار موشکی علی هنوز درنیام و منتظر فرمان ولایت است.

به گزارش گلستان ما، "امیر ناظری " در حاشیه مراسم افطاری در گرگان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: بارش آتش خشم ملت مسلمان ایران توسط سپاه پاسداران ،علاوه بر اینکه پاسخ کوبنده ای به اقدامات تروریستی اخیر گروهک تکفیری داعش بود ،پیام روشنی نیز برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص  اسرائیل و آل سعود داشت.

وی افزود: رجز خوانی کورکورانه چند روز گذشته عوامل سعودی و موضع گیری های دول غربی که نشان از بی خردی و ذلیل بودن دشمنان ایران اسلامی دارد، با این اقدام موشکی سپاه بی اثر ماند.

رئیس بسیج فرهنگیان استان گلستان  ادامه داد: تمامی معاندین جمهوری اسلامی باید بدانند ، همانگونه که رهبر انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمودند، هرگونه غلطی که از انها سربزند پاسخ سخت و کوبنده ای به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمله اخیر سپاه پاسداران نمونه کوچکی از این پاسخ ها بود اذعان کرد: این حمله  یادآور سیلی هایی بود که در سال های گذشته خورده اند و فراموش کرده اند و اکنون دوباره تجربه کردند.

این مقام مسئول متذکرشد: دشمن باید این را  آویزه گوشش نمایند که آزموده را آزمودن خطاست و قطعا در صورت تکرار هزینه های جبران ناپذیری را برای آنها در پی خواهد داشت؛ چرا که جوانان ایرانی تشنه شهادتند و ذوالفقار موشکی علی زمان هنوز در نیام است؛ وای به روزی که فرمان حمله صادر شود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.