1395-04-10 08:27
1237
0
34382
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی وتعاون استان گلستان:

روز قدس کمتر از شب‎های قدر نمی‎باشد / ما تعاونگران هم خواهیم آمد

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی وتعاون استان گلستان طی پیامی از مردم استان جهت حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش گلستان ما، مصیب جلالی مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی وتعاون استان گلستان طی یادداشتی نوشت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) می باشد که به ما رسیده است

ملت شریف استان؛ روز قدس همانند شبهای قدر ثواب دارد و کمتر از شب های قدر نمیباشد چرا که همین توسلها عاقبت روزی نتیجه میدهد و آن ظهور منجی عالم بشریت است که مایهی سربلندی وعزت ملت شریف و مسلمان ایران میشود.

ما همه باید بدانیم وحدت بین مسلمین و ملت ایران گره زده شده است، در صحنهی هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر زبان همه بسیجیان جاری میشد و به سراسر دنیا انتشار یافت و نتیجه آن این شد که در ایران شاه و در بیت المقدس غاصبین را به نا امیدی کشاند .

ما تعاونگران استان همچون همیشه به همراه شما ملت همیشه در صحنه و شهید پرور استان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهیم داد که تحریمهای بیگانگان ملت ما را مقاومتر میکند و حضورشان را در این صحنهها پررنگ تر از همیشه خواهد ساخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.