1394-06-27 11:19
1343
0
20691
وقتی دست بعضی ها رو می شود ؛

فعالانی از جنس توهم و فریب در قوم ترکمن / از خود مهم پنداری تا باج خواهی آشکار از کاندیداها

برخی توهمات فعالان سیاسی اجتماعی در قوم ترکمن عبارت است از اینکه تصور می کنند نمایندگی قوم ترکمن را دارند و از طرف همه ترکمن ها سخن بر زبان جاری می کنند و همچنین در این خیال باطل به سر می برند که سر رشته همه جریان سازی های مهم اجتماعی و سیاسی در مناطق ترکمن نشین در اختیار آنهاست و بر اساس همین توهم نیز آشکارا از کاندیداها باج خواهی می کنند .

به گزارش گلستان ما ؛ در روزهای گذشته و بدنبال بیان برخی از واقعیات تلخ ازعواقب و نتیجه برخی از کارهای معدود افرادی که نام پر ارزش یاشولی گری را آلوده کرده اند ، برخی از افراد که تعداد آنها به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد با شانتاژ رسانه ای ، این اقدام ترکمن سسی را تخریب فعالان ترکمن ارزیابی کردند .

 این افراد که سابقه عناد و خصومت شان با سایت ترکمن سسی بر همگان روشن شده است ، در حالی ادعای تعلق خاطر به جریان اصلاح طلبی دارند که حداقل های باورهای در حال تبلیغ بوسیله این جریان یعنی تحمل نقد و نظرات مخالف را هم نداشته و در رفتاری قرون وسطایی با خارج کردن مخالفان خود از گروه های مجازی متعلق به خود صدای منتقدان را هم سرکوب می کنند!

غافل از این که آگاهی از این مساله ندارند که دنیا دچار تغییرات گسترده ای شده و امروز آگاهی عمومی از مسائل افزایش چشمگیری داشته و مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات به منبع واحد خبری تکیه نمی کنند .

در یک نگاه کلی این فعالان معدود اما پر سر و صدا در دو توهم مهم به سر می برند :

•    توهم اول آنها این است که تصور می کنند نمایندگی قوم ترکمن را دارند و در هر نشستی به نمایندگی از همه ترکمن ها سخن بر زبان جاری می کنند . غافل از این که برخی از این افراد حتی در محله و کوچه خود نیز کوچکترین اعتبار اجتماعی ندارند .

•    توهم دوم این گروه این است که در این خیال باطل به سر می برند که سر رشته همه جریان سازی های مهم اجتماعی و سیاسی در مناطق ترکمن نشین در اختیار آنهاست .

بر اساس همین توهم نیز آشکارا از کاندیداها باج خواهی می کنند . برخی از این افراد در حالی در این خیال باطل هستند که خود از تجربه حضور در انتخابات (با کسب آرایی حتی کمتر از آرای اعضای شورای شهر ) خاطرات بسیار تلخ و تحقیر کننده ای دارند.

در این شرایط این افراد ادعا می کنند که  ما در چارچوب مطالبات قومی خودمان حرکت نمی کنیم . بر خلاف این ادعاها بررسی و مقایسه سطحی عملکرد چند سایت شاخص ترکمن در دو ساله اخیر هر قاضی منصفی را به این نتیجه می رساند که هیچ سایتی به اندازه ترکمن سسی به مشکلات و کمبودهای مناطق ترکمن نشین توجه نداشته است. منتهی شیوه پیگیری ما با این چند نفر خاص متفاوت است .

بر خلاف این افراد ما در پیگیری مسائل و مشکلات عادت نداریم به همه چیز رنگ و بویی سیاسی داده و در پوشش پیگیری مطالبات به تحریک احساسات پاک مخاطبان بپردازیم .

رفتارها و موضع گیری های خام و غیر منطقی این چند نفر در یکساله اخیر در حدی غیر قابل توجیه شده است که حتی مسئولان دولتی که مورد حمایت سیاسی این افراد نیز بوده اند از آنها دوری می جویند و نیت نهایی این افراد را برای جامعه مثبت نمی دانند.

در این شرایط این مدعیان پر سر و صدا هنوز هم در میانه میدان داد و فریاد می کنند.

مهم ترین مساله ای که در رابطه با حساسیت های ایجاد شده در مورد برخی ازمطالب سایت ترکمن سسی باید ذکر گردد این است که طبیعی است که وقتی ترکمن سسی برخی از موارد سوء استفاده های شخصی افراد از نام یاشولی گری را مطرح کند سر و صدای ویژه خواران به آسمان خواهد رفت . شاید اگر ما هم بدون انجام فعالیت مشهودی ماهی 700 هزار تومان از محل درآمدهای عمومی را به جیب می زدیم در این زمینه سر و صدا می کردیم . / ترکمن سسی

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.