1398-01-14 11:12
577
0
62321
مدیرکل راهداری گلستان خبر داد ‍ ‍

خسارت 10 میلیارد ریالی سیل گلستان به ماشین آلات راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: سیل در استان گلستان 10 میلیارد ریال خسارت به ماشین آلات راهداری وارد کرد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:توجه به گستردگی سیل گلستان و عملیات راهداران در مناطق کوهستانی بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری از نخستین لحظات شروع بحران در غالب اکیپهای امدادرسانی و عملیاتی راهداری کار خدمات رسانی را شروع کردند.

وی افزود: ماشین آلات و تجهیزات راهداری و راهداران زحمتکش استان به طور شبانه روزی عملیات احداث خاکریز در حاشیه رودخانه ها، روستاها و شهرهای در معرض سیل، تنقیه،سرویس و پاکسازی پلها و ابنیه فنی، لایروبی رودخانه هاو احداث پلهای موقت و ایمن سازی راههای تخریب شده و ... را بر عهده داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با توجه به فشار کاری به راهداران گلستان تصریح کرد: این حجم گسترده فعالیتها سبب گشت ماشین آلات و تجهیزات راهداری بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت دیدند و راهداران گلستان با توجه به آنکه در دو جبهه محورهای کوهستانی و مناطق سیل زده به طور شبانه روزی درگیر بودند، همین امر سبب گشت راهداران ما دچار خستگی و بیخوابی مفرط گردند.

میقانی بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی و مهندس حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر و تشکر ویژه دارم که به طور مستمر در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل زده هستند و به تمامی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها ماموریت دادند تا با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار خدمات رسانی به سیل زدگان گلستان باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در زمینه تعداد ماشین آلات راهداری گفت: تاکنون ۲۵ دستگاه تریلی، ۳۶ دستگاه لودر، ۳۱ دستگاه گریدر، ۲۰ دستگاه بیل بکو، ۲۱ دستگاه بیل مکانیکی، ۲۵ دستگاه جرثقیل و کمرشکن و ۵۰ دستگاه خودروهای امدادرسان به سیل زدگان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.