1396-12-02 15:58
613
0
50752
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت گلستان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره از نیمه دوم اسفند در گرگان و گنبدکاووس/ توزیع 60 تن تخم مرغ در گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره از اواسط اسفندماه در گرگان و گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، علی‌اصغر اصغری در جمع مدیران استانی اظهار کرد: با توجه به ضرورت بحث تنظیم بازار در ایام پایانی سال و امنیت اقتصادی و روانی مردم سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با همکاری اصناف و واحدهای تولیدی در دو شهر گرگان و گنبدکاووس اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‎شود این نمایشگاه از پانزدهم تا 21 اسفندماه سال جاری ادامه داشته باشد و مردم می‎توانند اقلام مورد نیاز خود را از این نمایشگاه‌ها فراهم کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: تمام تلاش ما بر این است تا نمایشگاه فروش بهاره متفاوت‎تر از سال‎های گذشته در فضایی مناسب، با قیمت‎هایی مناسب و تولید محصولات داخلی برگزار شود.

اصغری یکی از اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان را توزیع مرغ و گوشت منجمد و تخم‌مرغ عنوان کرد و گفت: این اقلام در سبد غذایی مردم جایگاه مهمی  دارد بنابراین سعی شده برای جلوگیری از افزایش قیمت و در راستای توزیع مناسب این اقلام از ظرفیت اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ناظران افتخاری بر شبکه‎های توزیع کالا در بحث نظارت استفاده شود.

وی ادامه داد: توزیع تخم مرغ از چند روز گذشته در استان آغاز شده و قیمت تخم مرغ بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار 6 هزار و 500 تومان است که در فروشگاه‌های  زنجیره‎ای و واحدهای صنفی منتخب توزیع می‎شود.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه در چند ماه گذشته به علت شیوع آنفلونزای طیور در سطح کشور شاهد افزایش قیمت تخم مرغ بودیم افزود: با استفاده از ظرفیت واحدهای تولید مرغ استان حدود 60 تن تخم مرغ در چند روز گذشته در استان توزیع شده که این امر موجب کاهش قیمت تخم مرغ در سطح استان شده است.

اصغری در رابطه با قیمت مرغ و گوشت منجمد در ایام پایانی سال گفت: قیمت مرغ و گوشت قرمز  باید در کارگروه تنظیم بازار مصوب شود اما حداکثر قیمت مرغ منجمد 6 هزار و 200 تومان است.

وی با اشاره به نظارت بازار خشکبار و تنقلات گفت: بازار آجیل و خشکبار بازار رقابتی است و فقط در ایامی خاص مورد استفاده قرار می‎گیرد با این وجود اجازه نمی‎دهیم زمینه گرانفروشی در ایام پایانی سال فراهم شود و نظارت‎های کامل انجام خواهد شد.

اصغری اذعان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‎توانند با تلفن 124 تماس بگیرند و شکایات خود را با بازرسان در میان بگذارند ظرف 48 ساعت موضوع پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.