1396-06-16 07:32
614
0
43740
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

هزینه های IT جزء هزینه های ضروری زندگی به شمار می رود/ تهیه بانک اطلاعاتی ضرورت معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری گلستان

با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، بانک اطلاعاتی این حوزه، با همکاری اداره کل فن آوری اطلاعات استانداری تهیه خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ "علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر ضرورت تهیه این بانک اطلاعاتی خاطرنشان کرد: وجود این بانک اطلاعاتی برای مدیران ما یک موهبت خواهد بود و امکان دسترسی به آمار و ارقام را تسریع خواهد نمود.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز هزینه های IT جزء هزینه های ضروری زندگی به شمار می رود خاطرنشان کرد: با گسترش فضای مجازی و اقبال عمومی به شبکه های اجتماعی شاهدیم که دیگر هیچ خبری پشت درهای بسته نمی ماند و محرمانه ترین اخبار به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: وجود یک بانک اطلاعاتی به روز، در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی یک ضرورت است و هرگونه هزینه در این خصوص برای استان فایده خواهد بود.

طهماسبی تصریح کرد: اگر می خواهیم در حوزه کاری خود اثر گذار باشیم باید برای همه کارشناسان شرح وظایف مشخص بر اساس اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف کنیم.

وی در پایان راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را خدمتگذاری به مردم و خلق خدا عنوان کرد و گفت: باید کار اداری را همانند کار شخصی خود بدانیم و اساس کارمان برای رضای خدا باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.