1398-06-30 11:37
430
0
65560

دستور استاندار گلستان جهت رسیدگی به حادثه دیدگان تصادف مینی بوس_تریلی

با دستور استاندار گلستان، از لحظات اولیه وقوع حادثه تصادف مینی بوس_تریلی در گنبد کاووس، یک تیم فنی و کارشناسی برای بررسی موضوع و تسریع رسیدگی به وضعیت مصدومان به منطقه اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما، بر اثر تصادفی که صبح امروز شنبه 30 شهریور در سه راهی قره ماخر به سمت اینچه برون بین تریلی حامل سیمان و یک دستگاه مینی بوس تا این لحظه 13 نفر فوت شدند و 18 نفر مصدوم گردیدند.

در پی وقوع حادثه تصادف دلخراش یک دستگاه تریلی با مینی بوس در محور مراوه تپه_ گنبدکاووس که صبح امروز(30 شهریور) رخ داد و منجر به آتش گرفتن مینی بوس شد، با دستور استاندار گلستان، از لحظات اولیه وقوع حادثه، یک تیم فنی و کارشناسی برای بررسی موضوع و تسریع رسیدگی به وضعیت مصدومان به منطقه اعزام شدند.

لازم به ذکر است تا این لحظه دلیل تصادف انحراف به چپ تریلی عنوان شده اما پلیس راه استان در حال بررسی دقیق علت تصادف است.

گفتنی است؛ این مینی بوس حامل 26 نفر مسافر بوده و اکثر سرنشینان خانم هستند و مصدومان جهت رسیدگی به بیمارستان های تامین اجتماعی و مطهری گنبد کاووس منتقل شده اند.

پیام تسلیت استاندار گلستان در پی حادثه دلخراش تصادف تریلی با مینی بوس در شرق استان

استاندار گلستان در پی حادثه دلخراش تصادف یک دستگاه تریلی حامل سیمان با مینی بوسی در محور مراوه تپه_ گنبدکاووس و جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم استانی های عزیزمان با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و تمامی مردم گلستان، خواستار توجه ویژه به مصدومان این حادثه شد.

متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش تصادف یک دستگاه تریلی با مینی بوسی در محور مراوه تپه_ گنبدکاووس که موجب جانباختن و مصدومیت تعدادی هم استانی های عزیزمان گردید، موجب تألم و تأثر شدید شد.

بی شک وقوع سوانح رانندگی که عمدتاً به دلیل بی احتیاطی جمعی را داغدار می نماید، اهمیت رعایت هرچه بیشتر مقررات راهنمایی و رانندگی را نشان می دهد.

باید تمامی دستگاه های امدادرسان در این حادثه همچون گذشته در کنار مردم آسیب دیده، خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

اینجانب ضمن آرزوی شفای کامل و عاجل برای مصدومان این حادثه، مصیبت وارده را به مردم عزیز استان و خانواده های داغدار آن مرحومین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

هادی حق شناس

استاندار گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.