1398-06-28 06:01
427
0
65529
استاندار گلستان در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان؛

افزایش بهره وری و کارایی در جبران هزینه های جاری موثر است

استاندار گلستان با اشاره به اعتبارات دولتی ، هزینه های جاری و عمرانی کشور اظهار کرد: افزایش بهره وری و کارایی در جبران هزینه های جاری موثر است و موجب بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مردم می شود.

به گزارش گلستان ما، دکتر هادی حق شناس بعدازظهر روز چهارشنبه در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان که با حضور دکتر بختیار معاون وزیر نیرو ، دکتر رفیع زاده معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیران ارشد استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: به دلیل وجود قریب به 3 میلیون نفر کارمند در کشور و قریب به 270 هزار میلیارد تومان هزینه جاری در کشور، بهره وری و کارایی پایین است.

وی افزود: واقعیت آن است که کشور گران اداره می شود و باید تلاش کنیم بر اساس برنامه ششم توسعه 2.5 درصد از رشد بر اساس بهره وری صورت گیرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: وقتی هزیه های جاری افزایش یابد ، اعتبارات عمرانی کاهش پیدا می کند و روند رشد و پیشرفت بسیاری از پروژه ها بر اساس برنامه ریزی ها صورت نمی گیرد.

دکتر حق شناس، یادآور شد: باید نظام دولت الکترونیک به معنای واقعی اجرا شود تا تحول مورد نظر صورت گیرد.

رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان خاطر نشان کرد: دولت الکترونیک نظام کاغذی و حضور ارباب رجوع را حذف و ارائه خدمات بصورت الکترونیک را جایگزین می کند و موجب کاهش هزینه ها و تسریع در امورات مردم می شود.

لازم به ذکر است در بیستیمن جشنواره شهید رجایی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گلستان به عنوان دستگاه برتر در بخش گروه علمی فرهنگی و آموزشی، امور اقتصادی و دارایی استان دستگاه برتر در گروه عمومی اجتماعی و قضایی، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان دستگاه برتر در گروه شرکت ها بانک ها و بیمه ها و اداره کل استاندارد گلستان دستگاه برتر در گروه زیر بنایی و تولیدی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استاندارد به عنوان دستگاه برتر در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت معرفی شدند و همچنین بالاترین امتیاز شاخصه های عمومی را اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش کسب کردند و در شاخص اختصاصی امور مالیاتی و مدیریت درمان تامین اجتماعی حائز بیشترین امتیاز شدند.

گفتی است اداره کل میراث فرهنگی وصنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جشنواره شهید رجایی بالاترین عملکرد را در بین دستگاه های اجرایی استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.