1398-03-29 19:05
495
0
63981
برنامه پیچیده دشمن برای مبارزه با فرهنگ اسلامی - ایرانی؛

وقتی جای منکر و معروف عوض می‌شود؛ از حمله به «زن آمر به معروف گیلانی» تا «به شهادت رساندن طلبه مظلوم همدانی»!

ترویج فرهنگ های غلط فوق هم زمان با فشار اقتصادی حداکثری به مردم ایران برای دست کشیدن از مقاومت نشانگر برنامه ای پیچیده برای تغییر ذائقه مذهبی مردم ایران و ایجاد جامعه مدنی دلخواه استکبار است که می تواند زمینه بسیاری از تغییرهای دلخواه دشمنان را در ایران فراهم کند.

به گزارش گلستان مابه نقل از۸دی، چند روزی است فیلمی در شبکه های مجازی رد و بدل می شود که یک زن محجبه بعد از تذکر به چند دختر و پسر که در خیابان و در ملأعام اقدام به رقاصی کرده اند مورد ضرب و شتم یکی از دختران قرار می گیرد، جالب اینجاست که دختران و پسران خاطی می خواستند از زن محبه کشف حجاب کنند که نتوانستند، متاسفانه این زن محجبه در این حین آسیب دیده و فرزند ۱۰ ساله اش نیز از ضرب و شتم بی نصیب نمانده و در شوک کتک خوردن مادر است، ضاربان این زن دو خودروی پژو بوده که یکی از آنان بومی گیلان و دیگری مسافر بوده است.

چه شد که جامعه به اینجا رسید؟

در سال های اخیر حمله به ارزش های اسلامی در دستور کار مستقیم دشمن قرار گرفته است، بعد از سخت گیری های بیش از حد مسئولین وقت در دهه هفتاد بر روی مساله حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، در دهه هشتاد مسأله حجاب مورد غفلت قرار گرفت، اما دشمنان یک لحظه برای از بین بردن مظاهر اسلامی که مهمترین آنها حجاب است دست از تلاش برنداشتند. از ابتدای دهه نود برنامه ای همه جانبه یک صفحه در فیس بوک به نام «آزادی یواشکی» ایجاد شد که از زنان می خواست عکس های بدون حجاب خود را در آن صفحه منتشر کنند، رسانه های معاند حتی بدین روش نیز قانع نشده اند و از زنان خواستند عکس های برهنه از بالا تنه خود را در خیابان های ایران گرفته و در صفحات مجازی دیگر منتشر کنند.

در این ایام چند زن کاملا برهنه نیز در خیابان های تهران و شیراز رویت شدند که نشانه از برنامه ویژه دشمن در از بین بردن مسأله حجاب در ایران است، بعد از مدتی برنامه ای با هماهنگی سرویس های جاسوسی به خبرنگار فراری ایرانی در شبکه صدای آمریکا داده شد تا مبارزه با حجاب وارد فاز عملیاتی جدیدی شود، در این برنامه پویش چهارشنبه های سفید برای برداشتن حجاب ایجاد شد که از زنان می خواست در خودروها و محل های عمومی کشف حجاب کنند.

رسانه های معاند با همکاری برخی از کانال های تلگرامی تلاش کردند که بحث حجاب و ارزش های اسلامی را با مسأله مشکلات معیشتی مردم و فسادها و اختلاس ها گره بزنند تا به دو هدف مهم دست پیدا کنند: ابتدا اینکه عاقبت دینداری و حکومت دینی را تباه خواندن آینده اقتصادی مردم و پیدایش انواع اختلاس ها بنمایند و دوم اینکه کاری کنند تا با این بهانه هیچ انسان مؤمنی جرأت نکند تا در جامعه امر به معروف و نهی از منکر کند.

یکی از بازیگران پیشکسوت در پاسخ به سوال خبرنگاری که از برهنه شدن دختر سوپراستار خود در خارج از کشور پرسیده بود، با عصبانیت گفته بود: اختلاس های میلیاردی در کشور وجود دارد شما به جای طرح این سوال از مسئولین بپرسید چرا این قدر اختلاس زیاد شده و مردم در گرفتاری قرار دارند!

آیا اکثریت مردم ایران مخالف حجاب و عفاف هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت؛ به هیچ وجه این گونه نیست، اکثریت مردم ایران حجاب را دوست دارند و حتی بسیاری از کسانی که خود حجاب مناسبی ندارند به افراد مذهبی و با عفت علاقه خاصی دارند، اما دشمن می خواهد با فراگیر کردن منکر و برخورد سخت با آمران معروف نظیر «زن خمامی» و تشویق به برداشتن حجاب توسط برخی از زنان، این گونه القاء کند که اکثریت مردم ایران مخالف حجاب هستند و باید قانون عفاف و حجاب در کشور مورد بازنگری قرار بگیرد.

دشمن برای مبارزه با ارزش های اسلامی برنامه ای ویژه دارد و این برنامه محدود به حجاب نمی شود و حجاب اولین فاز از این برنامه پیچیده است، مرحله بعد تشویق مردم به برخوردهای سخت با روحانیت به بهانه فاسد بودن آنان و دست داشتن در فسادهای اقتصادی و اجتماعی است که متاسفانه نمونه آن را در شهر همدان و در به شهادت رساندن طلبه مظلوم همدانی شاهد بودیم.

استراتژی بعدی دشمن را می توان برخورد سخت مردم با افراد به ظاهر متدین و مذهبی دانست که هدف از آن ایجاد تفرقه مذهبی، تحت فشار قراردادن افراد سالم و متدین و حزب اللهی در جامعه و در نهایت نرسیدن این افراد در مدیریت کلان کشور دانست.

دشمنان برنامه ویژه ای برای مبارزه با ارزش های اسلامی طراحی کردند که نمونه های آن اصرار به ورود زنان در ورزشگاه های کشور با هدف ترویج و عادی سازی فرهنگ اختلاط زن و مرد، ترویج ازدواج سفید بین دختران و پسران، ترویج داشتن حیوان و ارتباط عاطفی و حتی جنسی برقرار کردن برخی دختران با آنان(که متاسفانه نمونه هایی از آن دیده شده است)، اصرار بر رقص و پایکوبی در ملأعام نظیر میادین اصلی شهرها، مکان های تفریحی مانند پارک‌ها، کنار دریا و رودخانه ها و حمله به روحانیت است.

ترویج فرهنگ های غلط فوق هم زمان با فشار اقتصادی حداکثری به مردم ایران برای دست کشیدن از مقاومت نشانگر برنامه ای پیچیده برای تغییر ذائقه مذهبی مردم ایران و ایجاد جامعه مدنی دلخواه استکبار است که می تواند زمینه بسیاری از تغییرهای دلخواه آنان را در ایران فراهم کند.

در این میان مسئولان فرهنگی و قضایی باید به هوش باشند تا با برخوردهای عالمانه و با طراحی های دقیق به مبارزه با این گونه رفتار بروند و به برگزاری راهپیمایی های مقطعی برای حجاب و عفاف بسنده نکنند بلکه با اقدامات عالمانه و کارشناسی شده ی همزمان فرهنگی، قضایی راه را بر کسانی که می خواهند منکر را ترویج کنند ببنند و معروف را ترویج کنند در این میان مردم متدین نیز وظیفه ای خطیر دارند که باید به کمک مسئولین برای اجرای صحیح این موارد بشتابند، بی تردید این مسأله بسیار بزرگ بوده و هر گونه غفلت از آن تبعات جبران ناپذیری (حتی تبعات امنیتی سخت) برای کشور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.