1398-03-28 19:05
601
0
63953
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان:

بیمه بیکاری یکهزار و ۷۰۸ کارگر گلستانی در مناطق سیل‌زده برقرار شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: دو هزار و ۴۵۵ کارگر در ۲۴۴ واحد تولیدی برای برقراری بیمه بیکاری معرفی شده بودند که تاکنون بیمه یک‌هزار و ۷۰۸ نفر در ۱۸۲ واحد تولیدی برقرار شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل ازتسنیم، سعید مازندرانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سیل فروردین ماه، خسارت‌های سنگینی به بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در برخی مناطق استان وارد کرد و سبب تعطیلی برخی از کارگاه‌های تولید شد.

وی افزود: از همان روزهای نخست وقوع سیلاب تلاش کردیم تا در چارچوب قانون و البته خارج از تشریفات معمول اداری درباره برقراری بیمه بیکاری برای کارگرانی که در این حادثه شغل خود را از دست دادند، اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دو هزار و 455 کارگر در 244 واحد تولیدی برای برقراری بیمه بیکاری معرفی شده بودند که تاکنون بیمه یک‌هزار و 708 نفر در 182 واحد تولیدی برقرار شده است.

وی ادامه داد: درباره کارگران شاغل درواحدهای تولیدی که فاقد بیمه بوده و امکان حمایت از آنان از محل منابع صندوق بیمه بیکاری میسر نشده است نیز در صورت اعلام آمار قطعی بیکارشدگان از سوی دستگاه‌های متولی تصمیم‌گیری می‌شود.

مازندرانی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کارگران زحمتکش اقدامات حمایتی را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.