1398-03-28 07:05
731
0
63938
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده طرح دادرس برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده طرح دادرس در اردوگاه دلند خبرداد.

به گزارش  گلستان ما؛ احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر و اجرای طرح دادرس در مدارس استان گلستان، مرحله استانی هفتمین المپیاد آماده در قالب طرح دادرس، با حضور20 تیم دانش آموزی 14 نفره دختر و پسر برگزارشد.

 آموزش و پرورش در حوزه مهارت آموزی رسالت ویژه ای را دنبال می کند که در این میان طرح ملی دادرس یکی راهبردهای پیگیری عملیاتی سازی سند تحول در حوزه های خود امدادی و آمادگی کامل در مواجهه با حوادث در میان دانش آموزان است.

وی ضمن تاکید بر ادامه روند همکاری های دوجانبه افزود: این طرح پل موفقی بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش پرورش است و سالانه هزاران دانش آموز به علم و فنون امدادی و مقابله با بلایا طبیعی و غیر طبیعی آشنا می شوند.

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش گلستان افزود: طرح ملی دادرس در جهت تربیت نیروی آماده و آشنایی دانش آموزان با اصول صحیح و درست امدادرسانی در حوادث، با همکاری جمعیت هلال در 260 آموزشگاه متوسطه اول اجرا شد که در هر آموزشگاه 30 نفر از دانش آموزان مهارت های امدادی را آموزش دیدند واز بین آنها یک تیم 14 نفره از هر آموزشگاه در جهت دانش و مهارت آزمایی در مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند وتیم های برتر شهرستان آماده حضور در رقابت های استانی شدند.

وی افزود: در رقابت استانی ویژه پسران تیم های گنبد، کلاله و مینودشت به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و تیم آزادشهر به عنوان بشردوست ترین تیم معرفی شد.

طبرسا بیان کرد: شهرستان های کلاله ،گرگان و گنبد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و تیم کردکوی جام بشر دوستی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.