1398-03-27 15:57
1101
0
63924
رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:

شفاف سازی دارایی های مسئولان/ کاندیدای مجلس اموال خود اعلام کنند

رئیس کل دادگستری گلستان از رسیدگی به پرونده پرهام در گرگان خبرداد و گفت: مسئولان باید ظرف سه ماه اموال و دارایی های خود را اعلام کنند تا مشمول مجازات های پیش بینی شده، نشوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، هادی هاشمیان بعدازظهر دوشنبه در حاشیه نشست با حقوقدانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درخواستی به ریاست قوه قضائیه ارسال شده که دادگاه رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی (پرونده پرهام) در مرکز استان رسیدگی شود.

وی افزود: قضات مشخص و ابلاغ آنها هم صادر شده و پرونده اکنون به شعبه جرائم اقتصادی (گرگان) ارجاع شده است.

هاشمیان اضافه کرد: پرونده، ۳۳ هزار برگ و ۲۶۰ جلد است لذا قضات مشغول مطالعه و تصمیم گیری هستند و وقت رسیدگی در این هفته به شاکیان اعلام می شود.

وی گفت: بزودی احضاریه و اخطاریه شکّات به دست آنها می رسد و تاریخ رسیدگی به پرونده آنها هم تعیین می شود.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: ریاست قوه قضائیه در رابطه با شفاف سازی اموال مسئولان دستورالعملی صادر که به استان هم رسیده است و ما آن را به آنها ابلاغ و در روزنامه های رسمی و خبرگزاری ها هم منتشر کردیم لذا کسی نمی تواند از آن اظهار بی اطلاعی کند.

وی اضافه کرد: همه افرادی که شامل این دستورالعمل هستند (مقامات و مسئولان اجرایی و قضایی و نمایندگان مجلس) موظف هستند که مطابق با این دستورالعمل اموال و دارایی هایی خود و خانواده خود را که مصرح در این قانون و آیین نامه است اعلام کنند تا مشمول مجازات هایی که پیش بینی شده نباشند.

هاشمیان گفت: کسانی که تصمیم دارند کاندیدای مجلس شوند باید قبل از ثبت نام آن فرم را پر کرده و اموال خود را اعلام کنند و سایرین هم ظرف سه ماه موظف هستند که این کار را انجام دهند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.