1398-03-27 12:58
525
0
63921
در دیدار نماینده مجلس با مدیرکل کمیته امداد استان تأکید شد؛

اجرای طرح تسهیلات کارفرمایی در گلستان

دکتر امین نور قلی پور، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان پیرامون اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد به تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه مهم‌ترین هدف ما، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد است گفت: یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایان شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که با جذب نیروی کار از بین مددجویان و فرزندان تحت حمایت این نهاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات کارفرمایی افزود: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال‌های پایدار و درآمدزا برای مددجویان و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد که به مدت سه سال به‌عنوان نیروی كار با حقوق پرداختی قوانین اداره کار جذب شود به کارفرمایان پرداخت خواهد شد.

 اسکندری عنوان کرد: در قالب این طرح به هر کارفرمایی که اقدام به جذب مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کند مزایایی همچون پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و یا پرداخت سهم دو سال بیمه کارفرما را ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: کارفرمایان مذکور در مناطق محروم علاوه بر تسهیلات، مشمول بهره‌مندی از بسته تشویقی حق بیمه مددجویان می‌شوند که از سوی کمیته امداد به مدت سه سال پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: این طرح باهدف افزایش سرانه اشتغال مددجویان، با عنوان بسته‌های تشویقی کارفرمایان، اجرا می‌شود.

به گفته وی، کارفرمایان این استان اگر نیاز به سرمایه و نیروی کار داشته باشند می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از ۲۹ هزار شغل ایجادشده سال گذشته در سطح استان گفت: کمیته امداد بیشترین حمایت خود را از طرح‌هایی دارد که در راستای رونق تولید اقتصادی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.