1398-01-06 19:27
1701
4
62153
مطلب وارده :

مناف هاشمی بتمن و سوپرمن نیست !

بیاییم کمی انصاف را چاشنی قضاوت هایمان بکنیم. بیاییم اینقدر زود پیام ها و خبرها را باور نکنیم. بیاییم قبل از انتشار هر پست یا مطلبی در هر فضایی قدری دو دو تا چهارتا کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ باز دوباره تقی به توقی خورد و حادثه ای پیش آمد و مردم دنبال حواشی آن رفته اند. این بار سیل استان گلستان و سفر خارجی آقای استاندار و حواشی تلگرام و اینستاگرامی آن.

در اینکه استاندار گلستان باید الان پاسخگو باشد که چرا در محدوده استان تحت امر ایشان اینگونه ناهماهنگی ها و رانت های زمین خواری و کوه خواری و ویلاخواری و غیره و ذلک هست و چرا در مسیر رودخانه ها فلان نکرده اید و بهمان نکرده اید و پس کو مدیریت بحران تان شکی نیست. نه فقط استاندار که شورای تامین آن استان باید پاسخگو باشند.

و نه فقط عزل و توبیخ که به ازای هر کم کاری محاکمه قضایی بشوند. اما اینکه به جای پرداختن به اصل موضوع یقه او را گرفته اید که چرا مرخصی رفته و چرا خارج از کشور بوده قضاوت به دور از انصافی است.

در یک کارگاه کوچک تولیدی هم کارگر برای رفتن به مرخصی از سرکارگر خود اجازه می گیرد و جانشین خود را معرفی می کند و سرکارگر هم شرایط را می سنجد که آیا مشکلی در کار پیش نمی آید و با مرخصی کارگر موافقت می کند آن وقت در یک مسئولیت بزرگ مثل استانداری ، مگر می شود رئیس بالادستی آن هم وزیر کشور شرایط را نسنجیده باشد؟

اگر استاندار برای مرخصی بودنش مقصر است به همان اندازه وزیر کشور هم مقصر است. بالاخره وزیر و وکیل و استاندار هم زندگی دارند و خانواده و برنامه و متناسب با سطح درآمدشان دور دور دارند. حالا یکی ترکیه یکی تایلند یکی قشم.

خواهشا فردا پلاکارد دست نگیرید توی نماز جمعه فریاد بزنید که استاندار ملعون اعدام باید گردد.

میگویند چرا تا خبر سیل را شنیده سریع برنگشته؟

مگر هواپیمای شخصی دارند استاندارها که روی باند هتل شان توقف کرده است و هر آنی اراده کنند می روند و می آیند؟ از کجا معلوم استاندار بیچاره توی فرودگاه در به در نبوده برای یک بلیط برگشت؟

به فرض که ایشان در گلستان می ماند و اصلاً مسافرت نمی رفت، می توانست جلوی سیل را بگیرد؟

365 روز کاری از سال 97 سپری شد و اگر قرار بود اقدامی برای مدیریت بحران انجام می دادند انجام داده بودند. گمان کنم ایشان را با بتمن و هرکول و سوپرمن اشتباه گرفته اند که فکر می کنند اگر ایران بود سیل نمی آمد یا آبگرفتگی های معابر اتفاق نمی افتاد یا خانه های مردم زیر آب نمی رفت.

بیاییم کمی انصاف را چاشنی قضاوت هایمان بکنیم. بیاییم اینقدر زود پیام ها و خبرها را باور نکنیم. بیاییم قبل از انتشار هر پست یا مطلبی در هر فضایی قدری دو دو تا چهارتا کنیم.

امام ما امیرالمومنین ع کسی بود که قبل از ضربت خوردنش ، ابن ملجم را دیده بود و به یارانش گفته بود این قاتل من است.

یارانش قصد جان او را کردند دستور داد کاری با او نداشته باشند چرا که کسی را به جرم ناکرده محاکمه نمی کنند.

بیاییم به جلای فوروارد کردن خبرهایی مثل استاندار گلستان چه گفت؟ و استاندار گلستان افشاگری کرد و استاندارد گلستان کجاست؟ نحوه کمک رسانی به سیل زدگان را فوروارد کنیم.

شماره حساب های هلال احمر را فوروارد کنیم. اطلاعیه های هواشناسی و ستادهای بحران را برای هر کسی که میشناسیم فوروارد کنیم.

اصلاً در مسیر مسافرت های نوروزی به عشایری که گوشه و کنار رودخانه و کوه چادر زده اند اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

لا

خیلی زر نوشتی

0
0
پاسخ
1398-01-06 21:33
نظرسنجی

همه این ماله کشی ها برای اینکه مناف معاون قالیباف بوده

0
0
پاسخ
1398-01-07 01:49
احمد

استاد بهتر نیست به جای دست به قلم شدن از یک نویسنده کمک بگیرید تا متن را برایتان بنویسد تا اینقدر آبکی و سطحی نباشد؟!این مدل نوشتن اصلا شایسته رسانه های معتبر نیست و به درد همان پست های اینستاگرامی و تلگرامی می خورد...

0
0
پاسخ
1398-01-07 06:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.