1397-11-24 14:30
490
0
61156
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

افزایش ایمنی 2 بریدگی محورهای ارتباطی گلستان

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ایمن‌سازی و تغییر ساختار دو بریدگی «ورسن» در محور گرگان- کردکوی و بریدگی «حکیم‌آباد» در محور علی‌آباد- آزادشهر استان گلستان با 10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا بیکی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: دوربرگردان «ورسن» که بعد از ورودی روستای «ورسن» واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و باتوجه به تردد زیاد و حادثه‌ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

وی تصریح کرد: عملیات ایمن‌سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل، نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل‌ها (سه دستگاه باند شمالی و سه دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با بیان اینکه بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود: مطالعات استانداردسازی بریدگی «حکیم‌آباد» نیز انجام شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قرار دارد.

طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر می‌شود که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت‌های مشخص شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.