1397-11-14 16:10
1886
0
60888
در نمازجمعه نوکنده رخ داد :

برخورد مردم با بخشدار نوکنده در حمایت از سخنان پدر شهید احمدی روشن

مردم نوکنده که از اینگونه رفتار بخشدار عصبانی شده بودند ، از جا برخاستند و به شدت به بخشدار اعتراض کردند و با الفاظی چون( هیچ ... نمی تونه بکنه و هیچ ...) دور پدر شهید حلقه زده و از وی حمایت کردند .

به گزارش گلستان ما ؛ رحیم احمدی روشن پدر دانشمند هسته ای کشورمان شهید مصطفی احمدی روشن که در روزهای اخیر جهت انجام سخنرانی مهمان استان گلستان بود ، روز جمعه به نمازجمعه نوکنده اولین شهر ورودی غربی استان گلستان رفت .

حجت الاسلام رضایی امام جمعه محبوب نوکنده نیز به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت اما پدر شهید احمدی روشن در بین الصلاتین برای نمازگزاران دقایقی صحبت کرد .

وی درسخنان خود از دولت و مجلس به دلیل مسائل روز به شدت انتقاد کرد و گفت : این وضعیت اقتصادی شایسته مردم ما نیست ، آقایان پس چکار می کنند ؟

گویا انتقاد شدید پدر شهید از دولت روحانی به مذاق بخشدار نوکنده خوش نیامد و وی بعد از اتمام سخنان پدر شهید به سمت وی رفت و گفت : حاج اقا اگر امکانش هست من با شما بیرون یک صحبتی داشته باشم .

مردم نوکنده که از اینگونه رفتار بخشدار عصبانی شده بودند ، از جا برخاستند و به شدت به بخشدار اعتراض کردند و با الفاظی چون( هیچ ... نمی تونه بکنه و هیچ ... ) دور پدر شهید حلقه زده و از وی حمایت کردند .

بعد از پایان موج اول در حالیکه احساس می شد بخشدار از حرکت خود پشیمان شده و دیگر اشتباه اول را تکرار نمی کند مجددا به سمت پدر شهید رفت و همان جمله را تکرار کرد که این بار یکی از مردم یقه وی را گرفت و سایر مردم نیز به حمایت از آن فرد برخاستند .

مردم معتقد بودند آنچه پدر شهید گفته درست بوده و اگر مردم نمی توانند از وضعیت امروز انتقاد کنند ، وجود چنین افرادی با توجه به اینکه پدر شهید هستند مغتنم است و حرفش حرف دل مردم است .

گویا حرف بخشدار هم این بود که چرا اینها با حسن روحانی اینقدر پدرکشتگی دارند ، گویا بخشدار از وضعیت اقتصادی و سفره مردم ، خون دل کارگران و ...  خبر ندارد شاید هم وضعش خوبه و شاید هم بابت انتصابش مجبور است از دولت حمایت کند اما به هر حال خوب بود وی شان خودش ، مردم نوکنده و حرمت مهمان را حفظ می کرد تا چنین وضعیتی پیش نمی آمد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.