1397-10-25 11:21
339
0
60396
پای حرف مردم؛

رئیس‌جمهور فکری برای رفع مشکل بیکاری جوانان کند/ با حرف چیزی درست نمی‌شود+فیلم

مردم استان گلستان این روزها میزبان رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت هستند و از آن‌ها می‌خواهند که فکری برای رفع مشکلات بیکاری جوانان و وضعیت معیشتی مردم کنند و به قول‌های خود عمل کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور از دیروز به همراه برخی اعضای هیئت دولت میهمان مردم استان گلستان و در جمع مردم گنبدکاووس در ورزشگاه تختی سخنرانی کرد و وعده‌هایی را در راستای رفع مشکلات منطقه داد.

اما مردم گنبدکاووس از رئیس جمهوری می‌خواهند به جای دادن وعده‌های جدید و حرف زدن، مصوبات را اجرایی کند و فکری را برای رفع مشکل بیکاری جوانان منطقه کند.

مردم معتقدند با این سطح درآمد و گرانی‌های اخیر در بازار نمی‌توان زندگی را اداره کرد و باید مسئولان دولت برای کمک به مردم یا مدیریت بازار فکری کنند.

جوانان تحصیل کرده استان گلستان نیز که برای استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی حاضر شده بودند از رئیس جمهور خواستند که ما با مدرک حتی کارشناسی ارشد بیکار هستیم و باید مسئولان از ظرفیت این جوانان استفاده کند.

مردم استان گلستان از اعضای هیئت دولت خواستند که به جوانان بها بدهند و به کارگران توجه بیشتری داشته باشند و تدبیری برای رفع مشکلات معیشتی خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.