1397-09-22 14:58
656
0
59512
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان:

نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان استان گلستان تامین شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به فراهم شدن نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان استان، گفت: ۵۰ هزار تن کود اوره برای کشاورزان استان گلستان تدارک دیده شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، مختار مهاجر صبح امروز در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و دومین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته در گلستان اظهار داشت: نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان استان فراهم شده و حدود 50 تن کود اوره برای فصل کشت مهیا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: برای افزایش تولید بیش از 20 تن کود اوره در استان توزیع شده و در چند هفته آینده هم 30 تن دیگر وارد استان شده و بین کشاورزان توزیع می‌شود تا  کشاورزان استان گلستان نگران نهاده‌های کشاورزی نباشند.

مهاجر درباره برگزاری نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی در استان هم گفت: برای جهش در توسعه خاک در استان تصمیم گرفته شد نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی برگزار شود تا کشاورزان و باغداران و گلخانه‌داران با کودهای ارگانیک آشنا شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 23 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان در جاده گرگان به آق قلا دایر است، افزود: این نمایشگاه در 52 غرفه برپا شده که 42 غرفه کودهای زیستی را به کشاورزان معرفی می‌کنند و درکنار آن کشاورزان و تولیدکنندگان گیاهان گلخانه‌ای می‌توانند روش‌ های نوین کشت را آموزش ببینند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به برنامه وزارت جهاد برای افزایش تولید با استفاده از گلخانه‌ها، افزود: در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی برای کشاورزان در نظر گرفته شده که فرصت مناسبی برای آنها است تا در زمینه کشت‌های ارگانیک و سبز پیش برویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.