1397-08-27 07:04
514
0
58825
دادستان مرکز استان خبر داد؛

احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به دادسرا/ آزادی رانندگان حادثه فوت مسوولان با تعیین کفیل

دادستان مرکز استان از احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برای ادای توضیحات در خصوص سانحه رانندگی منجر به فوت «نوربخش» و «تاج‌الدین» خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تکذیب بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: ایشان نیز همانند دو راننده دو طرف حادثه به دلیل تقصیر در وقوع این سانحه رانندگی احضار شده و تحقیقات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازپرسی شعبه ششم در حال بررسی پرونده است، در خصوص راننده تریلی که در بازداشت بوده، گفت: به دلیل آنکه سانحه رانندگی منجر به فوت بوده راننده تریلی و تویوتا لندکروز هر دو در ابتدا بازداشت شدند.

دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: راننده تریلی به دلیل آنکه نتوانست کفیل مشخص کند، روز وقوع حادثه و روز گذشته بازداشت بود و امروز با تعیین کفیل آزاد شد.

حسینی در خصوص راننده تویوتا لندکروز اضافه کرد: وی نیز روز گذشته کفیل را مشخص کرده و آزاد شد.

وی بیان کرد: تصادفات منجر به فوت در تمام پرونده‌های مشابه راننده حداقل یک شب در بازداشت خواهد بود و بعد با نظر قاضی پرونده و تعیین کفیل تا زمان رسیدگی قرار بازداشت لغو خواهد شد.

گفتنی است، عصر روز پنجشنبه گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان سفر کردند که در ساعت 16 در محور گرگان به کردکوی در تقاطع معروف به «لردگاز» دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.

با وقوع این حادثه، سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان نیمه تمام ماند و پیکر «نوربخش» مدیرعامل و «تاج‌تالدین» معاون وی در سازمان تامین اجتماعی پس از تشییع در گرگان به تهران منتقل شد.

پلیس در این سانحه بی‌احتیاطی راننده سواری تویوتا لندکروز(خودروی حامل مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی) به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام دور زدن، عدم توجه کافی به جلو از جانب راننده تریلی و قصور مسوولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن یا تقاطع غیر همسطح بوده را سه عامل وقوع این سانحه تشخیص داد و برای هر سه، سهم مساوی در وقوع حادثه را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.