1397-08-26 16:24
431
0
58808
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

تعطیلی مرکز قلب سلیم صحت ندارد/ سکته فوق حاد بیمار 35 ساله

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعطیلی مرکز قلب سلیم بیمارستان صیاد شیرازی گرگان صحت ندارد و مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان قادر است تا سطحی از خدمات آنژیوگرافی را به بیماران اورژانسی ارائه کند.

به گزارش گلستان ما ؛ عباس بدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مرگ جوان 35 ساله به دلیل غیرفعال بودن بیمارستان قلب گرگان که خبر آن صبح امروز در خبرگزاری فارس منتشر شد، اظهار کرد: بیمار مذکور در بامداد روز پنج شنبه گذشته به دلیل سکته قلبی فوق حاد و گسترده به مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی مراجعه کرد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله تحت درمان متخصص قلب استان و فلوشیپ آنژیوپلاستی قرار گرفت، تاکید کرد: مرکز تخصصی قلب استان و محل اجرای برنامه 247 (سکته قلبی حاد) در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی بوده که ضمن قدمت چندین ساله در این زمینه و تجربه فراوان عوامل آن، از امکانات تخصصی و فوق تخصصی بیشتری برای ارائه خدمات قلبی برخوردار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: بر این اساس پزشک معالج و متخصص قلب با تشخیص اینکه بیمار باید به سرعت و درحین احیای قلبی ریوی به مرکز مذکور اعزام شود، این اقدام را در دستور کار قرار دادند.

بدخشان بیان کرد: متاسفانه شدت ضایعه قلبی این بیمار به حدی بوده که در مسیر و با وجود همراهی متخصص قلب و کارشناس پرستاری مجرب دچار ایست قلبی شد.

وی ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، متذکر شد: مسئله تعطیلی مرکز مذکور مطرح نبوده و مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان قادر است تا سطحی از خدمات آنژیوگرافی را به بیماران اورژانسی ارائه کند.

بدخشان در پایان بیان کرد: امیدواریم با رفع محدودیت‌های مالی و تجهیزاتی در آینده بتوانیم به بیماران با هر میزان ضایعات قلبی در مرکز شهید صیاد شیرازی خدمات فوق تخصصی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.