1397-08-24 13:58
398
0
58738
در دیدار رئیس حراست کل استان با مدیرکل کمیته امداد مطرح شد؛

همت مسئولان گلستانی برای حمایت از مددجویان کمیته امداد

مسئولان گلستانی با هدف حمایت از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همت گماردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد ؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در دیدار با واعظی، مدیر کل حراست استان گلستان با تاکید بر اینکه خدمت بی منت و صادقانه به مددجویان از اصلی ترین وظایف این نهاد است گفت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه،کمک های موردی، کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی با اولویت مناطق محروم از جمله خدمات این نهاد در سال جاری است.

اسکندری با اشاره به تعهد این نهاد برای ایجاد اشتغالزایی پنج هزار نفر در سال جاری افزود: سال گذشته از ۳۶ هزار طرح مشاغل خانگی سطح استان، هشت هزار طرح مشاغل خانگی با تخصیص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیته امداد اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان گزارشی از خدمات این نهاد به نیازمندان و محرومان گفت: هفت ماهه نخست امسال ۱۳۸۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد با تخصیص ۲۶ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی مشغول به کار شدند.

وی با توجه به ورود جدی مسئولان گلستانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: این نهاد در سه سال اخیر چهار هزار مسکن روستایی به مددجویان گلستانی واگذار شده است که امیدواریم با کمک حامیان طرح اکرام و خیران سطح استان بتوانیم گامی موثر در تحقق تفاهم نامه ساخت دو هزار مسکن و حرکتی عظیم در حوزه مسکن نیازمندان برداریم.

رئیس حراست کل استان گلستان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات امدادگران گلستانی در ارائه خدمات به مددجویان عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم نیازمند یک هدف مشترک بین همه مسئولان است تا بتوانند با همکاری بیشتر و با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی به نفع محرومان بعنوان ولی نعمتان جامعه گام های موثری بردارند.

واعظی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به دهک های پایین جامعه عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی اخیر توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر و تامین نیازهای ضروری خانوارهای محروم منطقه به ویژه مسکن و اشتغال آنها بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان و تلاش برای توانمندی آنها از مهمترین اقدامات مسئولان برای خانواده های نیازمند است تا آنها بتوانند برای امرار معاش زندگی روی پای خود بایستند.

گفتنی است، کمیته امداد استان گلستان دارای ۱۰۵ هزار نفر و ۶۰ هزار خانوار تحت حمایت می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.