1397-07-25 13:59
696
0
57928
توسط مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان انجام شد؛

اعلام نرخ کرایه اتوبوس ها از گلستان به مهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اهمیت موضوع اعزام زائران عتبات عالیات از مبداء استان به پایانه مرزی مهران، نرخ جابجایی آنان را اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راهداری گلستان، مهدی میقانی در حاشیه جلسه‌ای که برای بحث و تبادل نظر و برنامه ریزی و نرخ گذاری اعزام زائران اربعین به کربلای معلی برگزار شد، گفت: اعزام زائران از مبداء گرگان با اتوبوس 457، مبلغ یک میلیون ریال، اتوبوس SE یک میلیون و 100 هزار ریال، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و 200 هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ 2 میلیون ریال است.

به گفته وی، زائرانی که قصد اعزام از مبداء گنبدکاووس را دارند مبلغ کرایه آنها با اتوبوس 457، یک میلیون و 100 هزار ریال، اتوبوس SE مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال ، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و 300 هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ دو میلیون و 100 هزار ریال مصوب شده است.

میقانی ادامه داد: در صورت اعزام زائران به صورت کاروانی و دربستی به اعضای هر نفر 100 هزار ریال تخفیف در نظر گرفته می شود.

وی افزود: تشکل های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل لازم است تمام ملاحظات ایمنی و فنی و همچنین حقوق مسافران را در ایام طرح،رعایت و کنترل کرده و به اداره کل گزارش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: طرح جابجایی اعزام زائران اربعین حسینی در سال 97 از اول آبان ماه با آمادگی 220 دستگاه اتوبوس آغاز می شود و تا 13 آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.