1397-06-29 07:22
740
0
57094

طوفان عصر امروز در گلستان ۲ مصدوم برجای گذاشت/ محور توسکستان مسدود شد

معاون اداره‌کل راهداری استان گلستان گفت: بیشتر جاده‌های استان گلستان باز و تردد به صورت عادی برقرار است و نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی محور توسکستان به شاهرود استان سمنان هستند.

 به گزارش گلستان ما ؛ عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: ورزش باد شدید 90 کیلومتر بر ساعت و بارش‌های رگباری عصر امروز برای لحظاتی برخی از جاده‌های استان گلستان را مسدود کرد اما در حال حاضر بیشتر جاده‌های استان باز است.

وی تاکید کرد: برای لحظاتی بعضی از جاده‌ها از جمله مسیر گرگان به کردکویی و گرگان به جلین به دلیل افتادن درختان در مسیر جاده بسته شد ولی با کمک ماموران راهداری این مسیرها بازگشایی شدند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری استان گلستان تصریح کرد: مسیر توسکستان به شاهرود استان سمنان هم به‌خاطر گل و لای حاصل از بارش رگباری باران برای لحظاتی بسته شده که ماموران راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

مصدقی با اشاره به پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان گلستان که این سامانه بارشی تا عصر فردا در استان گلستان فعال خواهد بود خاطرنشان کرد: مردم و مسافران در عبور از مناطق کوهستانی امشب و فردا احتیاط لازم را داشته باشند.

وی گفت:  همچنین طوفان و بارش عصر امروز  باعث خاموشی در برخی از شهرهای استان از جمله شهر علی آباد کتول وجلین گرگان شد و به برخی از روستاهای شهرستان آق‌قلا هم خسارت وارد کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا اظهار داشت‌: بارش‌های رگباری به بیش از 53روستا این شهرستان خسارت وارد کرد که بیشترین خسارت به اهالی روستای اوچ تپه است.

اسماعیل ارخی با اشاره به اینکه در اثر این باد و طوفان دو نفر از اهالی این روستا مصدوم شدند و به بیمارستان آل جلیل آق قلا برای درمان فرستاده شدند، افزود: سقف 30خانه این روستا آسیب دیده و نیروهای امدادی و هلال احمر در حال امداد رسانی به مردم هستند.

وی تاکید کرد: تاسیسات برق  هم دچار آسیب شده که نیروهای اداره برق شهرستان آق قلا در حال برطرف کردن مشکل هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.