1397-06-27 08:55
624
0
57067
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان:

محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا در گرگان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گرگان گفت: محدودیت ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه‌‎تر مراسم عزاداری روز تاسوعا در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ عباس مهاجر بسطامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری تجمع تاسوعای حسینی در این شهرستان اظهار داشت: طرح محدودیت ترافیکی در صبح و شب تاسوعا در شهرستان گرگان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: این محدودیت‌ها از میدان وحدت به سمت چهارراه میدان، میدان سرخواجه به سمت چهارراه میدان، از میدان مازندران به سمت چهارراه میدان، تقاطع آتش نشانی و خیابان میرکریم به سمت چهارراه میدان خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گرگان تصریح کرد: همه کوچه‌هایی که به خیابان امام خمینی(ره) منتهی می‌شود از سه راهی پارک شهر به سمت کوچه شورای شهر، از آفتاب 10، 15، 16، 18 و 19 به سمت خیابان امام خمینی(ره) در این طرح قرار می‌گیرند.

مهاجر بسطامی گفت: محدودیت های ترافیکی تنها در ساعات حضور دسته های عزاداری در معابر عمومی اصلی برقرار بوده و پس از آن لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گرگان از همه رانندگان و موتورسواران درخواست کرد به محدودیت‌ها و تذکرات مأموران راهور توجه کرده و اجازه دهند عزاداران با خیال آسوده در سطح معابر تردد کنند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.