1396-09-19 05:40
1850
4
47610
پیام های دو انتخاب :

دو سیلی بزرگ به اصلاح طلبان گرگانی در طول یک هفته / وقت آن رسیده بفهمند پایگاه اجتماعی ندارند/ پایان اصلاحات در گرگان

انتصاب سید علی طاهری به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و انتخاب دادبود به عنوان شهردار گرگان در طول یک هفته دو سیلی بزرگی بود که به صورت اصلاح طلبان گرگانی نواخته شد .

به گزارش گلستان ما ؛ هفته ای که گذشت در طول تاریخ سیاسی گرگان و استان گلستان کم سابقه بود ، استان شدن گرگان در سال 75 همزمان با دولت اصلاحات که باعث چینش نیروهای مدیریتی از جبهه اصلاحات در عرصه های اصلی استان شد و حضور نماینده ولی فقیه اصلاح طلب باعث شد تا جریان چپ در استان گلستان قوی تر به نظر برسد .

اما در سال 84 و با تغییر دولت نهم ورق چرخید و طیف جدیدی از انقلابیون استان گلستان به همراه نسل جوان شان به عرصه مدیریتی استان وارد شدند و فضای سیاسی و اجتماعی را با محوریت "آیت الله طاهری گرگانی" تغییر دادند اما با فوت آیت الله طاهری جریان اصولگرا دچار نوعی تشتت و سردرگمی شد و جایگزین های آیت الله نیز نتوانستند جای او را پر کنند .

اما در سال 92 مجددا ورق چرخید و جریانی به نام "اعتدال" در کشور "ظهور" کرد و با توجه به اینکه پیاده نظامی برای اجرای برنامه های خود نداشت به دامن اصلاح طلبان غلتید و از آنان برای پیشبرد اهداف خود سواری گرفت .

این تغییرات و ورق برگشتن ها در عرصه سیاست و مدیریت سیاسی کشور امری طبیعی و البته گذراست و سیاسیون و متفکرین عمده جناح های سیاسی باید از این حوادث درس بگیرند که البته تا بحال درس نگرفته اند ، نمونه اش اصلاح طلبان گرگانی هستند که علیرغم عملکرد بدشان در گذشته و دوری 12 ساله از عرصه مدیریت همچنان معتقدند که باید سهمی از مدیریت استان را به عهده داشته باشند .

شاخه رسانه ای این جریان علیرغم شکست های متعدد در دوئل های سیاسی کشور خود را برنده انتخابات های مختلف می داند و جریان اصولگرا را شکست خورده اما مروری به حوادث یک هفته گذشته گرگان نشان می دهد که اصلاح طلبان گرگانی ظرف یک هفته دو سیلی بزرگ خوردند .

سیلی اول : انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

اواسط هفته پیش بود که دکتر فرهاد رهبر طی حکمی دکتر "سیدعلی طاهری" را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان منصوب کردند . سید علی طاهری فرزند ارشد آیت الله طاهری گرگانی لیدر جریان اصولگرای استان ، نماینده اصولگرای دو دوره مجلس شورای اسلامی ، رئیس جبهه پایداری استان گلستان ، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان می باشد که هر کدام از این عناوین چون شمشمیری بر فرق اصلاح طلبان سنگینی می کند .

آنها در انتخابات مجلس قبلی از "همه چیز" خود !!!! گذشتند تا سید علی طاهری رای نیاورد ، او را نزد مردم تخریب کردند و دو نماینده ضعیف را روانه مجلس کردند ، اما سید علی طاهری نه تنها از منزلتش کاسته نشد بلکه علاوه بر نمایندگی آستان قدس رضوی ، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان را نیز به وی دادند .

سیلی دوم : انتخاب شهردار گرگان

اما سیلی دوم انتخاب معاون عمرانی سابق استانداری گلستان در دولت احمدی نژاد به عنوان شهردار گرگان بود .

شامگاه گذشته ( شنبه 18 آذرماه) اعضای شورای شهر گرگان با اکثریت 7 رای "عبدالرضا دادبود" را به عنوان شهردار جدید گرگان انتخاب کردند ، دادبود رئیس ستاد احمدی نژاد در مازندران بود و یکی از اصولگرایان با تجربه و البته متخصص در کار خود به شمار می رود .

رسانه های افراطی جریان چپ گرگان از روزها پیش با شنیدن نام دادبود در صدد تخریب او بر آمدند و چهره ای نامناسب از او در شبکه های اجتماعی ارائه دادند اما به فضل خدا تیر دشمنان و مکر خناسان به سنگ خورد و اعضای شورای شهر گرگان با یک "انتخاب عقلانی نه سیاسی" دادبود را به عنوان شهردار گرگان برگزیدند .

انتخابات شورای شهر گرگان و شکست سنگین لیست اصلاح طلبان علیرغم اینکه همه شان تایید صلاحیت شده بودند و انتخاب دادبود به عنوان شهردار گرگان نشان می دهد که اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی شان را در گرگان از دست داده اند ، در واقع اگر تعددی در آرای صندوق ها هم داده می شود یا به دلیل تخریب رقیب بوده یا شعارهای جذاب و دروغی است که این طیف طی این سالها به مردم داده است .

انتهای پیام /

   

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

مقام انتصابی که پایگاه اجتماعی نیست اگه با رای مردم انتخاب بشن میشه پایگاه اجتماعی اطلاعات غلط به خورد ملت ندین

0
0
پاسخ
1396-09-19 07:24
علی اصغر طغرایی

وحدت واخلاص وقرب الی الله را فراموش نکنید سعی کنید قلبها به هم نزدیک شود نه فاصله گرفته شود لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1396-09-19 16:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.