1393-08-01 08:43
2323
2
4739
خالقی خبر داد:

مشکل فنی ۱۸ روزه خبرگزاری بسیج مرتفع شد

سرپرست خبرگزاری بسیج در استان گلستان گفت: این خبرگزاری در ۱۸ روز گذشته با مشکل فنی مواجه شد که خوشبختانه با تلاش های انجام شده این مشکل مرتفع شده است.

 به گزارش گلستان ما ، علی خالقی سرپرست خبرگزاری بسیج در استان گلستان، اظهار داشت: خبرگزاری بسیج در سال های اخیر با عزم جدی و مدیریت جهادی با دو هدف عمده ترویج گفتمان ولایت و ترویج تفکر و تشکل بسیج فعالیت خود را آغاز کرد و  به توفیقات خوبی در این حوزه دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه در 18 روز گذشته این  خبرگزاری دچار مشکل فنی شد، افزود: با تلاش های انجام شده این مشکل رفع و این خبرگزاری فعال تر از همیشه در خدمت مردم عزیز استان است تا با درج اخباری از روی انصاف و واقعیت پژواک حقیقی مسائل جامعه بویژه با محوریت تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها باشد.

خالقی تصریح کرد: امروز خبرگزاری بسیج در کنار سایر رسانه هایی که در زیر لوای انقلاب اسلامی و تدابیر ولایت فقیه حرکت می کنند توانسته است جایگاه خوبی بدست آورد.

سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان در پایان تاکید کرد: این رسانه متعلق به شجره طیبه بسیج است و صاحبان اصلی ان بسیجیان سلحشور می باشند لذا از تمامی بسیجیان جهت فعالیت در این رسانه ارزشی دعوت می کنیم./ خبرگزاری بسیج

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.