1396-08-26 06:59
774
0
46642
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

نیرو های راهداری استان گلستان آماده کمک به زلزله زدگان هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آمادگی کامل اکیپ های راهداری و ناوگان حمل و نقل جاده ای استان برای خدمات دهی به هموطنان زلزله زده خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "مهدی میقانی" در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه زلزله چند روز گذشته در استان های غربی که مردم کشور را عزادار کرده است، گفت: در حال حاضر 3 اکیپ امدادی و راهداری از مرکز استان و شهرستان های تابعه هر کدام به استعداد دست کم 5 نیروی متخصص و حرفه ای راهدار و ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری پیرو اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای یاری رسانی به مردم زلزله زده کشور در حال آماده باش قرار دارند که بلافاصله پس از اعلام اتاق بحران این سازمان به مناطق مذکور عزیمت می کنند.

وی همچنین از جمع آوری کمک های نقدی کارکنان اداره کل برای خرید اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده خبر داد و افزود: اقلام خریداری شده توسط ناوگان حمل و نقل باری برای هموطنان آسیب‌دیده ارسال می شود.

"میقانی" یادآورشد که نیروهای متخصص راهداری و ناوگان حمل و نقل باری و مسافربری استان تا تثبیت موقعیت مناطق زلزله زده به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار کرد: نیروهای راهداری و ناوگان باری و مسافری استان سابقه کمک رسانی به زلزله زدگان مناطق مختلف کشور از جمله بم و تبریز را دارند و تجاربشان می تواند کمک کارشان در این مناطق باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.