1396-05-26 09:24
989
0
42827
سردار جاویدان در حاشیه تشیع شهید خوش محمدی در گرگان؛

شهدای مدافع حرم نشان دادند تا ظلم هست مبارزه با ظلم هم ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: تا زمانی که ظلم هست ما نیز باید با ظالم مبارزه کنیم و تا روزی که پرچم انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد نباید از پای بنشینیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی اکبر جاویدان فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان در حاشیه مراسم تشییع شهید خوش محمدی در مصاحبه با خبرنگار ما ، اظهارکرد: حضور این مردم در مراسم شهید نشان دهنده آن است که رزمندگی،ایثار و از خودگذشتگی در نظام جمهوری اسلامی یک ارزش است.

وی با بیان اینکه این شهید ارجمند که امروز افتخاری بود در تشییع آن حاضر باشیم شهیدی است که 30 سال خدمت کرده است، جهادگر و پاسدار بوده است ، تصریح کرد: این شهید عزیز حتی پس از بازنشستگی راه را برای خود نمی بندد و برای دفاع از حرم و پیروی از ولایت جان خویش را فدا می کند و برای من و امثال من پیامی دارد که ما تا هستیم باید رزمنده باشیم.

جاویدان در ادامه گفت:حضور این شهدا در دفاع از مظلوم در برابر ظالم در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی حکایت از آن دارد که ما با تمام وجود ضد آمریکا و ظلم هستیم.

وی با بیان اینکه ما از راه ولایت و از ارزشها دفاع خواهیم کرد و در این راه جان خود را تقدیم می نماییم، افزود: مردم ما نیز باید واقف باشند که این عزیزان شهدایی هستند که در راه ولایت رفته اند و ما باید حافظ ارزشها باشیم و ادامه دهنده و رهرو راه این شهدا باشیم و تا زمانی که ظلم هست ما نیز باید با ظالم مبارزه کنیم و تا روزی که پرچم انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد نباید از پای بنشینیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.