1396-04-28 11:26
629
0
41635
عضو فراکسیون امید:

نمی‌شود به مردم بگوییم شما گرسنه بمانید ما می‌خواهیم کشور را توسعه بدهیم/ معیشت و اشتغال مردم و کشور بزرگترین دغدغه جامعه است

محمد فیضی گفت: نمی‌شود به مردم بگوییم شما گرسنه بمانید ما می‌خواهیم کشور را توسعه بدهیم، دولت دوازدهم در کنار توسعه در کلیه ابعاد و زمینه‌ها بایستی به اشتغال و معیشت مردم توجه اساسی شود.

به گزارش گلستان ما، محمد فیضی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانا؛ در خصوص ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: افرادی که به مجلس معرفی می‌شوند چند ویژگی باید داشته باشند که اولین آن‌ها همسویی افراد با دولت است. وقتی دولت وزارتخانه‌ای را به شخصی تحویل می‌دهد سعی کند که آن فرد با شعارهای انتخاباتی آقای روحانی همسو باشد و بتواند وزارتخانه‌اش را با آن شعارها وفق دهد.

وی با بیان اینکه اعضای کابینه باید حداقل در ایام انتخابات برای آقای روحانی "تب" کرده باشند افزود: در کنار این مسائل، تخصص هم مهم است؛ منظور من از تخصص بحث تحصیلات و تجارب مرتب با پست‌هایی است که افراد می‌خواهند در آن‌‌ها مشغول به کار شوند؛ وزرای پیشنهادی باید از لحاظ علمی مسلط به حوزه کاری خود باشند و همچنین هم به صورت عملی و عملیاتی هم تجربه کار در وزارتخانه مربوطه را داشته باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای دکتر روحانی باید به وعده‌های انتخاباتی توجه کند و آن‌ها را عملیاتی کند که کاهش سن کابینه یکی از ویژگی‌های این کابینه باید باشد و شاخص جوانی، دوندگی از دیگر شاخص‌های انتخاب وزرا باید باشد.

فیضی با بیان اینکه روحانی باید با انتخاب افراد با نشاط به حل مسائل کشور کمک کند عنوان کرد: اشتغال در کشور نیاز به توجه زیادی دارد، کارهای خوبی در این زمینه انجام شده ولی کافی نیست؛ معیشت و اشتغال مردم و کشور بزرگترین دغدغه جامعه است و همه باید این را مدنظر قرار دهند، چه نماینده، چه وزیر، چه رئیس جمهوری.

وی در پایان گفت: نمی‌شود به مردم بگوییم شما گرسنه بمانید ما می‌خواهیم کشور را توسعه بدهیم، دولت دوازدهم در کنار توسعه در کلیه ابعاد و زمینه‌ها بایستی به اشتغال و معیشت مردم توجه اساسی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.