1396-04-01 12:34
819
0
40600
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام های مهمی برای همه جهانیان خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند بازتاب های مثبت و پیام های مهمی را برای همه جهانیان به ویژه رژیم صهیونیستی داشته باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی در مصاحبه با خبرنگار بسیج به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهارکرد: وقتی این انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید یکی از معضلات و مشکلات جهان اسلام بحث قدس بود.

وی افزود: حضرت امام برای اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین برای همه مسلمانان مسئله شاخته شده و مهمی شود، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کرد تا همه ملت های مسلمان در همه جای دنیا به خیابان ها بیایند و با دادن شعار مرگ بر  امریکا و مرگ بر اسرائیل ریشه این غده سرطانی را از منطقه بکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: به همین منظور تمام مسلمان به خصوص ملت ایران سعی و تلاش کردیم که در این 38 سال ارزش های دین را زنده نگه داریم و نسبت به ارزش های دین خدمت رسانی کنیم لذا سعی ما بر این است که به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری خلف صادق ایشان روز قدس پرشورتر از همیشه به خیابان ها بیاییم.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه اسرائیل سخت در تلاش است تا مسلمانان را به جان هم بیاندازد، گفت: واجب است تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور حداکثری داشته باشیم تا به ملت های مسلمان بفهمانیم دشمن اصلی ما اسرائیل غاصب و امریکا مستکبر است و با وحدت خود به آنچه هدف اسلام و مسلمین است برسیم.

وی ابراز کرد: ما باید از انتفاضه فلسطین و مردم مظلوم آن دفاع کنیم وبرای محو شدن هر چه سریع تر رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را به کار ببندیم لذا حضور پرشور مردم در راه پیمایی روز جهانی قدس می تواند بازتاب های مثبت و پیام های مهمی را برای همه جهانیان به ویژه رژیم صهیونیستی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان وظیفه فردی مسلمانان را کمک به مظلوم عنوان کرد با اشاره به وظیفه اجتماعی همه مسلمانان گفت: با اتحاد و همدلی موجود در میان مسلمانان آن روز خواهد رسید که اسلام پیروز شود و این غده سرطانی را که دشمن اصلی مسلمانان است از بین ببریم  و بیرق انقلاب اسلامی توسط امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن سپرده شود؛ انشاالله.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.