1396-02-12 08:27
934
0
38519
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

کار روحانی در مناظره دوم سخت می‎شود / مردم دوست دارند بدانند برجام به کجا رسید

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان گفت: موضوعاتی مانند اشتغال، بیکاری، اقتصاد مقاومتی که در حل مشکلات کشور بسیار موثر است در این مناظره مطرح می‌شود و کار برای آقای روحانی در مناظره دوم سخت می‎شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از صدا و سیما تشکر کنیم برنامه‎های خوبی برای نامزدها پیش‎بینی کردند و بهترین برنامه که مورد استقبال مردم قرار گرفت، برنامه مناظره در انتخابات است.

وی با بیان اینکه شیوه‎ای که برای این مناظره در نظر گرفته شده همان شیوه سال 1392 بود، افزود: در این مناظره نامزدها می‎توانند در یک زمان مساوی مباحث خود را مطرح کنند و حرف‎های رقبای خود را بشنوند و به نقد برنامه‎های رقبای خود بپردازند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان درباره مناظره دوم گفت: حدس ما این خواهد بود که موضوعاتی مانند اشتغال، بیکاری، اقتصاد مقاومتی که در حل مشکلات کشور بسیار موثر است در این مناظره مطرح شود.

طاهری تاکید کرد: در مناظره دوم سخت‎ترین کار را آقای روحانی خواهد داشت چرا که باید پاسخگوی عملکرد چهار سال خود باشد و به گونه‎ای دیگر باید گفت مهم‌ترین رقیب آقای روحانی عملکرد چهار ساله خودش است.

وی افزود: دیگر نامزدها به جز آقای جهانگیری که نقش دفاعی و پوششی از آقای روحانی دارند از آنجا که وارد فضای نقد می‎شوند کار آسان‎تری خواهند داشت.

مردم دوست دارند بدانند برجام به کجا رسید

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: در این مناظره چهار نامزد وارد فضای نقد خواهند شد و می‎تواند موضوعات را به صورت چالشی دنبال کنند.

طاهری تاکید کرد: حدس ما این است دولت به برجام پیش برود و فضایی که در برجام پیش آمده که طبیعتا در فضای یک طرفه خیلی‌ها تعریف می‎کردند وارد شود اما از آنجایی که برجام و مباحث آن در رونق اقتصاد و جیب مردم نتیجه‎ای به همراه نداشته نکات قابل توجه‎ای مطرح خواهد شد.

وی افزود: مردم دوست دارند بدانند برجام به کجا رسید و در قبال عقب‎نشینی که انجام شد چه چیزی عاید کشور شد، البته آمار و ارقام به روی کاغذ خیلی زیاد است.

بیشترین دغدغه مردم در موضوعات اقتصادی نهفته است

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه مناظره اقتصادی چالشی‎تر خواهد بود چرا که بیشترین دغدغه مردم در موضوعات اقتصادی نهفته است، افزود: گمان می‎کنم با توجه به اینکه نیاز اول جامعه اقتصادی است مناظره جمعه آینده با موضوع اقتصاد می‎تواند در انتخاب گزینه نهایی مردم برای ریاست جمهوری بسیار تعیین‎کننده باشد و به نامزدهایی ریاست جمهوری وزنی بدهد.

طاهری با بیان اینکه پس از این مناظره شاید بیش از 70 درصد مردم تصمیم نهایی خود را بگیرند، افزود: در جمعه گدشته موضوع اجتماعی مطرح شد و شاهد 2 نوع موضع گیری از دو نامزد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: آنهایی که در مناظره چالشی و تهاجمی را می پسندیدند آقای قالیباف را مدنظر قرار دادند و آن افرادی که منطقی دنبال می‎کرند نوع مناظره آقای رئیسی را پسندیدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.