1396-02-11 15:11
1280
0
38487
معاون فنی جهادکشاورزی بندرترکمن:

کارآفرینی بهترین راه برون رفت از معظل بیکاری در جامعه است

معاون فنی جهاد کشاورزی بندرترکمن گفت: با توجه به مشکل اشتغال خصوصا در قشر تحصیل کرده، کارآفرینی بهترین راه برون رفت از معظل بیکاری در جامعه است.

به گزارش آوای ترکمن، دوره آموزشی مهارتی تسهیلگری، کارآفرینی و کسب و کار با حضورمعاون اجرایی، مالی و اداری، رئیس ترویج و رئیس فنی و حرفه ای بندرترکمن در راستای تولید و اشتغال برگزار شد.

در این دوره که با همکاری مجتمع آموزش مرکز تحقیقات و کشاورزی استان برگزار شد علی صلبی معاون فنی جهاد کشاورزی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال اظهار داشت: با توجه به مشکل اشتغال خصوصا در قشر تحصیل کرده، کارآفرینی بهترین راه برون رفت از معظل بیکاری در جامعه است.

وی افزود: با توجه به انگیزه بالای جوانان گامهای بزرگی را می توان برای اشتغال و تولید برداشت.

همچنین کر نژاد معاون اداری مالی جهاد کشاورزی شهرستان گفت: تنها راه نجات فارغ التحصیلان و بیکاران، آموزشهای مهارتی است چرا که مشاغل مهارتی درآمد بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارند.

وی ادامه داد:فرهنگ سازی مشاغل خانگی و آشنایی بیشتر جوانان با آموزشهای مهارتی و فنی وحرفه ای یکی از اولویت های مهم است.

رییس فنی وحرفه ای بندرترکمن نیز اضافه کرد: آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارت آموزی با یادگیری کارآفرینی و کسب کار تکمیل و باعث ورود به بازار کار خواهد شد.

خدا نظری خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی نیز نمونه خوبی از آموزشهای کارآفرینی می باشد و امیدوارم اینگونه آموزشها بصورت مداوم اجرا گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.