1396-01-29 11:03
3573
3
37993
در اطلاعیه ای اعلام شد؛

خداحافظی فایبرنت از اینترنت مخابرات استان گلستان

در اطلاعیه ای که در کانال تلگرامی این شرکت آمده عنوان شده است که ناتدبیری شرکت مخابرات استان گلستان مانع ادامه همکاری بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ شرکت فایبرنت در اطلاعیه ای از خداحافظی با مخابرات استان گلستان خبر داد، متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

مشترکین گرامی فایبرنت در استان گلستان

ضمن عرض قدردانی از همراهی شما عزیزان طی یک سال و نیم گذشته، سعی شرکت دانش بنیان فایبرنت در مدت سپری شده همواره بر افزایش کیفیت خدمات فروش و پشتیبانی در کمترین زمان ممکن با شیوه های جدید بوده است. 

اشتغالزایی بیش از ٥٠ نفر در حوزه IT استان، راه اندازی سرویس اپلیکیشن ، سرویس ussd ، خدمات شارژ سریع،پنل وب ،پاسخگویی ۲۴ ساعته در کمترین زمان ممکن و سایر سرویس های ارزش افزوده ماحصل تلاش های شبانه روزی این مجموعه بود.

که متأسفانه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به علت تدابیر نادرست شرکت مخابرات استان گلستان، شرکت دانش بنیان فایبرنت به عنوان نماینده این شرکت ناچار به انصراف از ادامه همکاری گردید.

لذا کلیه ی سرویس های فایبرنت، خدمات پشتیبانی و پس از فروش این شرکت قطع، ودرصورت نیاز به اخذ خدمات، مستقیماً به شرکت مخابرات استان گلستان مراجعه نمایید.

ضمناً خدمات فایبرنت در سایر استان ها همچنان دایر می باشد. 

از اینکه طی این مدت با ما همراه بوده اید بسیار سپاسگزاریم.

منتظر سرویس های جدید فایبرنت در سطح کشور باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین

واقعا بایستی تاسف خورد از مخابرات گلستان . من اینترنت با سرعت ۱۰ مگ خریداری کردم ولی حداکثر سرعت ۵ هستش مراجعه کردم میگن منطقه شما فیبر نوری بیشتر ساپورت نمیکنه . پس چرا می فروشین . کار بجا کردین فایبر نت .

0
0
پاسخ
1396-02-01 14:54
حامد

فیبرنوری تا 25مگ اینترنت جواب میده هرکی به شما گفته جواب نمیده مطمعن باش هیچی بارش نیست

0
0
پاسخ
1396-04-15 05:37
رضا فغفوری

اتفاقا خیلی عالی شد

0
0
پاسخ
1396-05-24 11:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.