1395-12-08 08:04
676
0
35793
مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان مطرح کرد؛

پسر خانواده گرگانی عامل برداشت غیرمجاز ۲۵ میلیونی یک شهروند

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان نموده بود خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سروان صاحبکاران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شکایت فردی دال بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ 25 میلیون ریال از حساب بانکی وی، مراتب طی تشکیل پرونده ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس احضار شدکه در ادامه محرز گردید متهم فرزند شاکی بوده و علت برداشت وجه نیز خرید بازیهای رایانه ای بوده که نهایتا پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به جرم انتسابی خود اعتراف نمود.

وی اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی اطلاعات روی کارت، CVV2، تاریخ انقضاء و رمز اول و دوم خود را در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار ندهید؛ حتما سرویس دریافت پیامک بانکی خود را فعال نمایید تا از تراکنش های حساب خود مطلع شوید و رسیدهای حاصل از تراکنش حساب یا تغییر رمز دوم را با دقت امحاء نمایید.

مسئول پلیس فتا گلستان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فضای مجازی جهت دریافت مشاوره با شماره تماس های 21822967 و 21822943 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.