1395-04-10 09:31
588
0
34396
امروز صبح :

اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیانیه داد

اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شريف و هميشه در صحنه استان خواست تا برای رهایی فلسطین در راهپیمایی شرکت کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شريف و هميشه در صحنه استان خواست كه با شركت در راهپيمايي اين روز، ‌ حمایت خود را از ملت محروم فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اعلام كنند.

در متن این بیانیه آمده است: تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است.

در ادامه تاكيد شده است كه حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره برداری صهیونیست ها از جریانات تکفیری - تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

اداره كل راه و شهرسازي گلستان ضمن بزرگداشت این روز مبارک از آحاد مردم آزاده جهان بویژه ملت شریف ایران و هم استاني هاي عزيز دعوت می كند تا با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام كنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.