1395-04-10 09:15
529
0
34393
طی پیامی صادر شد:

بیانیه کارکنان شرکت گاز استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

کارکنان شرکت گازاستان گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، یادگار  ارزنده معمارکبیر انقلاب اسلامي با اعلام همبستگی وحمایت از آرمانهای مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش گلستان ما ؛  دراین بیانیه آمده است:

 امروز و در حالی که جهان ، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان ، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. روزی است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است.

فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین‌انداز نفرت از استکبار جهانی است.اکنون ، امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند انقلابی که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همچنان از شادابی و طراوت برخوردار است .

ملت شریف ایران اسلامی با   اتحاد و همدلی ، در سایه سار  آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی از ولایت فقیه، امسال نیز با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم ، پیامی شفاف مبنی بر عزم راسخ خود برمحو رژیم اشغالگر قدس خواهند داشت.

درهمین رابطه  کارکنان شرکت گازاستان گلستان همچون سنوات گذشته ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کنار آحاد ملت شریف ایران اسلامی در این آوردگاه بزرگ اسلامی به صحنه خواهند آمد .

و بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی  (ره) تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد های "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" به ندای رهبر فرزانه خویش  لبیک می‌گویند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.