1395-04-10 09:08
552
0
34388
در بیانیه اداره کل بهزیستی استان مطرح شد:

تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین توسط معلولین ، مددجویان و کارکنان بهزیستی استان گلستان در روز قدس

اداره کل بهزیستی استان گلستان ضمن بزرگداشت مسئله فلسطین طی بیانیه ای از آحاد مردم برای راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ بیانیه اداره کل بهزیستی استان به شرح زیر است :

روز قدس،روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است.     امام خامنه ای (حفظ الله)

پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) در اولین فرصت روزی را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار، به عنوان «روز قدس» تعیین نمودند،این یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی نور امیدرا به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.

امروز روز قدس ،فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته می شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند».

اکنون در واپسین روزهای ایام پرخیر و برکت ماه ضیافت الهی و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان «روز قدس» ، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، کلیه معلولین ، مددجویان و کارکنان بهزیستی استان گلستان همراه و همنوا با ملت سرافراز وروزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری، عظیم و مردمی روز جهانی قدس شرکت می نمایند.

تا با تجدید میثاق خود با آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، ضمن خلق حماسه ای فراموش نشدنی، با وحدت اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین وتمامی مردم مظلوم وآواره جهان اسلام اعلام کنند و با حضور پرشور خود ، لزوم برچیدن بساط اشغالگری از جغرافیای جهان اسلام را به قدرت‌های استکباری گوشزد نمایند.

تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت‌های غاصب برخی کشورهای اسلامی با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود ساخته داعش راه به جایی نخواهند برد و ملت‌های اسلامی تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.